🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  2. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  3. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  4. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  5. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15522.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ردیت از رقیب کلاب هاوس با نام Reddit Talk رونمایی کرد

محبوبیت کلاب هاوس میان کاربران باعث شده اکثر شرکت‌های فناوری به دنبال سهمی از این بازار باشند. پس از فیسبوک که از عرضه رقیب این شبکه اجتماعی در تابستان پیش رو خبر داد، حالا ردیت ...

محبوبیت کلاب هاوس میان کاربران باعث شده اکثر شرکت‌های فناوری به دنبال سهمی از این بازار باشند. پس از فیسبوک که از عرضه رقیب این شبکه اجتماعی در تابستان پیش رو خبر داد، حالا ردیت از اپ مشابهی به نام «Reddit Talk» رونمایی کرده است.

این برنامه تفاوت چندانی با کلاب هاوس ندارد و کاربران می‌توانند از طریق آن با یکدیگر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پاوه استان کردستان - گفتگو کنند. در این برنامه افرادی که حرف می‌زنند در بالای صفحه و شنوندگان در پایین صفحه ظاهر می‌شوند و همه از پروفایل گرد بهره می‌برند. علاوه بر این، ردیت از ابزارهایی برای واکنش نشان دادن و یا بلند کردن دست برای صحبت کردن استفاده کرده است.

این اپ برای جوامع درونی ردیت یا «Subreddits» توسعه پیدا کرده. در ابتدا Reddit Talk در این بخش‌ها که انجمن‌های جداگانه برای موضوعات مختلف هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این گفتگوها برخی افراد تنها قادر به شروع بحث هستند و البته - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پاوه استان کردستان - ردیت به تست ویژگی‌های صوتی ادامه می‌دهد.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پاوه استان کردستان

ردیت در اختیار این افراد ابزارهایی را قرار می‌دهد که دعوت کاربران، بی‌صدا کردن مشارکت‌کنندگان و همچنین حذف کاربران را ممکن می‌کنند. این افراد همچنین می‌توانند کاربران را مسدود - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پاوه استان کردستان - کرده و از پیوستن دوباره آن‌ها به گفتگوها جلوگیری کنند.

زمانی که بحث آغاز شود، این افراد می‌توانند دیگران را به گفتگو دعوت کنند و البته دیگران در اندروید و iOS تنها شنونده خواهند بود.

اگرچه رابط - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پاوه استان کردستان - کاربری Reddit Talk شباهت زیادی به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پاوه استان کردستان - کلاب هاوس دارد، اما ردیت تغییراتی در آن اعمال کرده که برای مثال می‌توان واکنش به گویندگان با مجموعه‌ای از ایموجی‌ها اشاره کرد.

ردیت اعلام کرده که چندین پلتفرم صوتی در بازار وجود دارد اما اپ آن‌ها قابلیت‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین روی جوامع ردیت تمرکز کرده‌. این وب‌سایت امیدوار است با این اپ تجربه کاربری منحصر به فردی در اختیار کاربران قرار دهد.

در حال حاضر Reddit Talk در مرحله آزمایشی قرار دارد و در اختیار عموم قرار نگرفته، با این حال کاربران ردیت می‌توانند در لیست انتظار برای دسترسی به آن قرار بگیرند. در آینده قابلیت‌های بیشتری - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پاوه استان کردستان - به این اپ اضافه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone