🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  2. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  3. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  4. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15521.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل با پرواز هلیکوپتر نبوغ در صفحه جستجوها، به استقبال موفقیت ناسا رفت

دیروز روز مهمی بود چون ناسا بالاخره توانست اولین پرنده ساخت دست بشر را در آسمان مریخ به پرواز در بیاورد. پرواز آزمایشی هلیکوپتر «نبوغ» دستاورد بزرگی برای ناسا محسوب می‌شود چون زمینه‌های زیادی را ...

دیروز روز مهمی بود چون ناسا بالاخره توانست اولین پرنده ساخت دست بشر را در آسمان مریخ به پرواز در بیاورد. پرواز آزمایشی هلیکوپتر «نبوغ» دستاورد بزرگی برای ناسا محسوب می‌شود چون - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آبیک استان زنجان - زمینه‌های زیادی را برای فعالیت و اکتشاف در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آبیک استان زنجان - سیاره سرخ ایجاد می‌کند. گوگل هم برای قدردانی از این لحظه تاریخی، «ایستر اگ» جذابی را در موتور جستجوی خود قرار داده که پرواز «نبوغ» را به‌صورت نمادین نشان می‌دهد.

اگر واژه Ingenuity یا Mars Ingenuity Helicopter یا ترکیبات مشابه آن را در گوگل جستجو کنید، در کارت ویکی‌پدیای نتایج جستجو این ربات کوچک و جذاب قابل مشاهده است. با کلیک روی آن، کل صفحه تم قرمز رنگ مریخ را به خود می‌گیرد و هلیکوپتر ناسا به پرواز در می‌آید و در طول - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آبیک استان زنجان - صفحه حرکت می‌کند. این ایستر اگ حتی روی ارزان‌ترین گوشی‌های اندرویدی هم کار می‌کند و به سخت‌افزارهای قدرتمند نیازی ندارد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آبیک استان زنجان

انجام موفقیت‌آمیز این پرواز از آن جهت اهمیت دارد که فشار اتمسفر مریخ خیلی کمتر از زمین است. در واقع، تراکم اتمسفر مریخ فقط ۱۰ درصد زمین است. یعنی برای رسیدن به این سطح از فشار هوا روی زمین باید به ارتفاع بالغ بر ۳۰ هزار متری یا ارتفاعی بیشتر از سه برابر قله اورست - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آبیک استان زنجان - بروید. موفقیت برای پرواز در چنین فشار پایینی آن‌قدر دشوار است که هیچ هلیکوپتری حتی روی خود زمین تاکنون - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آبیک استان زنجان - به آن دست نیافته است.

نکته جالب‌تر شاید این باشد که هلیکوپتر «نبوغ» با پردازنده اسنپدراگون ۸۰۱ کوالکام این کار را انجام داده. این پردازنده روزگاری در گلکسی اس ۵ استفاده می‌شد. دلیل انتخاب این پردازنده قدیمی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آبیک استان زنجان - این است که ناسا می‌خواهد از عملکرد سخت‌افزار و نرم‌افزار خود مطمئن باشد، چون اگر مشکلی برای این قطعات پیش بیاید، تعمیر آن با توجه به فاصله چند میلیون کیلومتری با زمین کار آسانی نخواهد بود.

پرواز موفق «نبوغ» مسیر دستاوردهای جذاب‌تر در مریخ و سایر سیارات از جمله «تایتان»، قمر زحل را ممکن می‌کند. البته تایتان اتمسفر غلیظ‌تری نسبت به زمین دارد و شرایط کاملا متفاوتی را برای پرواز می‌طلبد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone