🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  4. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  5. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31963.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اعتراض آمریکا به اپلیکیشنی که کنترل زنان عربستان توسط شوهرانشان را ممکن می کند

رون ویدن به عنوان یکی از سناتورهای ایالات متحده از اپل و گوگل درخواست کرده تا یک برنامه دولتی عربستان سعودی به نام ابشر را از فروشگاه‌های خود حذف کنند. رسانه‌ها گزارش کرده‌اند که مردان ...

رون ویدن به عنوان یکی از سناتورهای ایالات متحده از اپل و گوگل درخواست کرده تا یک برنامه دولتی عربستان سعودی به نام ابشر را از فروشگاه‌های خود حذف کنند. رسانه‌ها گزارش کرده‌اند که مردان عربستانی می‌توانند با استفاده از این اپ همسران و دختران خود را از راه دور کنترل کرده و مانع خروج آن‌ها از کشور شوند.

مدتی پیش و با انتشار گزارشی، ابشر در سطح جهان به یک موضوع رسانه‌ای تبدیل شد. در آن گزارش - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - آمده بود که مردان با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند از زنان خانواده خود که در ابشر ثبت نام کرده‌اند، «نگهبانی» کنند.

اگرچه ممکن است والدین به شکلی منطقی‌تر از این سیستم برای نظارت بر مسافرت‌های فرزندان خود استفاده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - کنند اما ظاهرا ابشر بیشتر از همه چیز به خاطر جلوگیری از تلاش‌های زنان و دختران برای پناهندگی در خارج از عربستان سعودی مورد استفاده قرار می‌گیرد و این امکان را برای حکومت عربستان فراهم می کند تا این زنان را قبل از ترک کشور دستگیر کند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان

جدا از آن که سرویس ابشر از طریق یک سایت قابل استفاده است، اپلیکیشن آن‌ هم روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - و به همین - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - دلیل رویدن طی نامه ای رسمی از مدیرعامل‌های دو کمپانی گوگل و اپل درخواست کرده تا اپ ابشر را از روی اپ استور و گوگل پلی پاک کنند.

از سوی دیگر ماجرا، برنامه ابشر به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - شکل رسمی توسط مرکز اطلاعات ملی دولت عربستان سعودی منتشر شده و مطابق با قوانین این کشور است. حتی در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - صورت جلوگیری از - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - انتشار این اپلیکیشن، برنامه‌های دیگری مانند Find My Friends وجود دارند که امکان به اشتراک گذاری موقعیت مکانی بین افراد در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - آن‌ها - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - وجود داشته و می‌تواند به عنوان جایگزینی برای ابشر مورد سو استفاده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - قرار بگیرد.

در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - همین راستا، پیش از این اپل یک برنامه ضد اسپم توسعه یافته توسط دولت هند را پس از مدتی توقیف دوباره - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - در اپ استور این کشور قرار داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone