🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  2. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  3. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  5. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31962.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هک اسکوتر برقی شیائومی M365 می‌تواند قربانی را به کام مرگ بکشد [تماشا کنید]

نگرانی‌های زیادی راجع به امنیت اسکوتر‌های برقی وجود دارد و به نظر می‌رسد یک نگرانی تازه هم پیش آمده باشد. محققان بخش امنیتی یک شرکت به نام Zimperium یک آسیب پذیری در اسکوتر برقی شیائومی ...

نگرانی‌های زیادی راجع به امنیت اسکوتر‌های برقی وجود دارد و به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - نظر می‌رسد یک نگرانی تازه هم پیش آمده باشد. محققان بخش امنیتی یک شرکت به نام Zimperium یک آسیب پذیری در اسکوتر برقی شیائومی M365 یافته‌اند که به هکر اجازه می‌دهد کنترل سرعت و توقف اسکوتر‌های برقی را از راه دور به دست بگیرد.

با به دست آوردن این کنترل، مهاجم می‌تواند سرعت اسکوتر قربانی بیش از حد - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - افزایش دهد یا آن را به صورت ناگهانی متوقف کند. توقف ناگهانی اسکوتر خصوصا هنگام عبور از عرض خیابان می‌تواند مرگبار باشد.

حفره‌ی امنیتی که باعث نفوذ مهاجمین می‌شود مربوط به ماژول بلوتوث - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - در اسکوتر برقی است که برای اتصال بین اسکوتر و تلفن هوشمند طراحی شده است. محققین موفق شدند راهی بیابند که امکان اتصال بدون استفاده از رمز عبور با اسکوتر برقی امکان پذیر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان
اسکوتر برقی شیائومی می M365 از محصولات شرکت معروف چینی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - به شمار می‌رود و بین ۳۰۰ الی ۴۸۰ دلار قیمت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - گذاری شده است.

وقتی این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - اتصال برقرار شد می‌توان اسکوتر برقی را به راحتی کنترل کرد. از کم و زیاد کردن سرعت گرفته تا ترمز‌های اجباری و ناگهانی که اسکوتر را از اختیار هدایت کننده‌اش به طور کلی خارج - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - می‌کند. آن‌ها همچنین متوجه شدند که امکان آپلود کردن بدافزار - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - روی اسکوتر نیز وجود دارد.

اما بدتر از همه‌ی این اطلاعات این است که وقتی شرکت Zimperium باگ پیدا شده را - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - به شیائومی اعلام کرد این شرکت چینی گفت که قادر نیست این مشکل را به تنهایی برطرف کند.

در واقع شیائومی قطعه‌ی مربوط به اتصال بلوتوث را از یک شرکت شخص ثالث تهیه کرده و باید برای حل این مشکل با شرکت سازنده همکاری کند. تا آن زمان به نظر می‌رسد اسکوتر‌های برقی M365 از امنیت بسیار پایینی برای استفاده برخوردار خواهند بود چرا که از طریق بلوتوث امکان تحت کنترل گرفتنشان - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - وجود خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone