🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  3. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  4. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  5. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41386.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

فایرفاکس کوانتوم، گوگل کروم را به چالش سرعت دعوت می کند

چندی پیش بود که متوجه شدیم موزیلا قصد دارد مرورگر فایرفاکس را از نظر سرعت بهینه سازی کرده و ضمن افزودن قابلیت های جدید به این مرورگر آن را با نام فایرفاکس کوانتوم منتشر کند. ...

چندی پیش بود که متوجه شدیم موزیلا قصد دارد مرورگر فایرفاکس را از نظر سرعت بهینه سازی کرده و ضمن افزودن قابلیت های جدید به این مرورگر آن را با نام فایرفاکس کوانتوم منتشر کند. لازم به ذکر است که این محصول با وارد شدن به فاز بتا بیش از پیش به عرضه عمومی نزدیک شده است. موزیلا تصمیم گرفته به جای ساخت یک مرورگر جدید و مجزا، به توسعه نسل آینده فایرفاکس بپردازد.

واقعیت آن است که موزیلا - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - روز به روز تلاش بیشتری برای رقابت با گوگل کروم می کند و قصد دارد این مرورگر را پشت سر بگذارد. در همین رابطه هدف موزیلا نیز همانند بسیاری از رایانه های امروزی استفاده و بهره مندی مرورگرشان از تنظیمات چند هسته ای است. به عنوان مثال کوانتوم یک موتور CSS جدید که با زبان برنامه نویسی Rust نوشته شده است را با خود یدک می کشد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

کوانتوم بر خلاف مرورگرهای دیگر از فناوری های پردازش موازی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بهره می برد و همین مورد باعث می شود تا تمامی کارها به دوش یک هسته از بپردازنده نیفتد. این مرورگر قادر است تب ها را بر اساس ترتیب استفاده شما - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اولویت بندی نماید؛ موزیلا می گوید این ویژگی باعث می شود فایرفاکس از نظر مصرف رم 30 درصد بهینه تر از کروم عمل کند و به طور کلی سریعتر باشد.

موزیلا همچنین تلاش زیادی کرده است تا مشکلات را از مرورگر خود حذف کند. این کمپانی می گوید که آن ها هم اکنون 469 باگ که سبب کاهش عملکرد فایرفاکس می شده است - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را حذف کرده اند. - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به لطف پروژه فوتون می توان گفت که ظاهر فایرفاکس کوانتوم به طور قابل توجهی نسبت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به قبل متفاوت است.

فایرفاکس حالا مینیمالیست تر شده و روی نمایشگرهایی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - با وضوح بالا نیز عالی به نظر می رسد. با توجه به همه گیر شدن مانیتورهای 4K در میان کاربران باید گفت که وجود چنین کیفیتی بسیار حس می شد.

نسل جدید موتور وب موزیلا قرار است در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تاریخ احتمالی 14 نوامبر روی پلتفرم های اندروید، ویندوز، مک و لینوکس راه اندازی شود. در صورتی که دوست دارید دسترسی سریعتری به فایرفاکس کوانتوم داشته باشید می توانید نسخه بتای آن را از طریق این لینک تجربه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone