🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  2. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  3. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  5. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29147.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

امتیاز تعمیرپذیری نسل پنجم آیپد مینی همه را ناامید می‌کند

همانطور که می‌دانید، اپل مدتی پیش نسل پنجم تبلت‌ آیپد مینی خود را روانه بازار کرد. با این حساب وبسایت iFixit طبق رویه همیشگی وظیفه خود دانسته که این تبلت را کالبدشکافی کرده و آن ...

همانطور که می‌دانید، اپل مدتی پیش نسل پنجم تبلت‌ آیپد مینی خود را روانه بازار کرد. با این حساب وبسایت iFixit طبق رویه همیشگی وظیفه خود دانسته که این تبلت را کالبدشکافی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردستان استان اصفهان - کرده و آن را از نظر تعمیرپذیری بررسی کند.

آی فیکس ایت در بخشی از گزارش خود می‌گوید: «تعویض باتری و نمایشگر دو مورد از متداول‌ترین تعمیرات - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردستان استان اصفهان - هستند، و آیپد مینی جدید هر دو - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردستان استان اصفهان - کار را بی دلیل سخت و دشوار کرده است.»

به گفته تیم کالبدشکافی این دیوایس، باتری آیپد مینی جدید ابزاری برای جداسازی آسان ندارد و برای جدا کردن نمایشگر در شرایطی که تاچ آیدی آسیب نبیند، ناچار به جدا کردن دکمه هوم خواهید بود که کار نسبتا دشوار و زمان‌بری به حساب می‌آید.

آی فیکس ایت می‌گوید که همچنان آیفون‌های اپل تعمیرپذیری بهتری از تبلت‌های آیپد دارند. با تمام این اوصاف و جمع‌بندی موارد بالا، تیم آی فیکس ایت پس از کالبدشکافی کامل نسل پنجم آیپد مینی امتیاز تعمیرپذیری 2 از 10 را به این دیوایس اعطا کرده که بسیار ضعیف و ناامید‌کننده به نظر می‌رسد.

تا این لحظه، اپل در خصوص تعمیرپذیری این دستگاه هیچ گونه اظهار نظری نداشته است. در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به کالبدشکافی تبلت 399 دلاری اپل را مشاهده کنید:

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردستان استان اصفهان
ساختار جدید کانکتور باتری جزو معدود - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردستان استان اصفهان - نقاط مثبت تعمیرپذیری آیپد مینی جدید بوده است.
تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردستان استان اصفهان
نمایی از باتری و پشت بدنه دستگاه.
تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردستان استان اصفهان
به گفته آی فیکس ایت برای جداسازی نمایشگر نیازمند جدا کردن تاچ آیدی خواهید بود که می تواند خطرساز باشد.
تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردستان استان اصفهان
نمایی از پردازنده، فلش مموری، ماژول وای فای، بلوتوث، ان اف سی و شارژر یو اس بی آیپد مینی نسل پنجم.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone