🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  3. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  4. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  5. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29145.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

جاسوسی از دستگاه‌های اندرویدی ده‌ها هزار کاربرِ بدون اطلاع در سال 2018

بر اساس گزارش شرکت امنیتی کسپرسکی بیش از 58 هزار دستگاه اندرویدی در سال 2018 به نوعی از بدافزار آلوده شدند که از کاربران جاسوسی کرده و هر حرکت آنها را زیر نظر می گرفت. ...

بر اساس گزارش شرکت امنیتی کسپرسکی بیش از 58 - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - هزار دستگاه اندرویدی در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - سال 2018 به نوعی از بدافزار آلوده شدند که از کاربران جاسوسی کرده و هر حرکت آنها را زیر نظر می گرفت. با - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - این حال تا پیش از این بسیاری از نرم افزارهای امنیتی این برنامه ها را مخرب تشخیص نمی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - دادند.

«stalkerware» نوعی از بدافزار است که با توجه به کارکردش انتخاب نام کمین افزار یا شاید تعقیب افزار می تواند برایش مناسب باشد. تعدادی از شرکت های امنیتی تصمیم گرفته اند در مورد حضور این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - نوع برنامه های مخرب در دستگاه های کاربران اخطار دهند.

کمین افزارها که به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - جاسوس افزارهای قانونی هم مشهور هستند برای جاسوسی از گوشی های کاربران به کار می روند و به عبارتی دستگاه کاربر را به یک وسیله نظارتی تبدیل می کنند. این اپلیکیشن ها توسط شرکت هایی به فروش می روند که حتی قانوناً ثبت شده اند و اهداف خود را ردیابی کودکان توسط والدین یا راهکارهای ردیابی کارمندان اعلام می کنند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان

سوء استفاده کننده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - از این اپلیکیشن ها می تواند تمامی حرکات کاربر از هر قدمی که بر می دارد تا هر صحبتی که می کند را تحت نظر بگیرند. گاه هم این برناهه ها کاربردهای قانونی دارند با این حال در اکثر موارد این گونه نیست. در واقع اپلیکیشن هایی که قانونی اقدام به پایش کاربر می کنند باید این موضوع را با صراحت به کاربر نمایش دهند.

کمین افزارها اما آن دسته ای هستند که این موضوع را صریح اعلام نمی کنند و به طور مخفیانه در دستگاه ها نصب می شوند. پس از آن به داده های شخصی از جمله اطلاعات مکانی GPS، - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - پیام ها، تصاویر، و موارد مرتبط با میکروفن دسترسی پیدا می - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - کنند. - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - بر اساس گزارش آزمایشگاه کسپرکسی تهیه این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - برنامه های مخرب برای سوء استفاده کنندگان هزینه گزافی ندارد و تنها با چند صد دلار یا حتی اشتراک ماهانه 68 دلاری می توان از آنها بهره برد.

اگر در دستگاه شما کمین افزار وجود داشته باشد به این معنی است که یک دوست نزدیک، یکی از اعضای خانواده، کارفرما یا ... بدون اینکه اطلاع داشته باشید مراقب شما است. علاوه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - بر این نشان از این دارد که فردی بدون اجازه شما، دستگاه تان را دستکاری کرده است. به عبارتی برای نصب تعقیب افزارها معمولاً نیاز به دسترسی فیزیکی به دستگاه کاربر است.

برای سال ها بود که تعقیب افزارها از زیر دست نرم افزارهای امنیتی فرار می کردند. دلیل این بود که بسیاری از نرم افزارهای ضد ویروس این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - برنامه ها - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - را به عنوان ابزارهایی برای ردیابی کودکان توسط والدین یا ردیابی دستگاه های - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - سرقت شده توسط صاحبان آنها در نظر می گرفتند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان
نمونه ای از اخطار کمین - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - افزار اپلیکیشن اندروید Kaspersky Internet Security

کسپرسکی قصد دارد از این پس حضور جاسوس افزارهای تجاری را به کاربر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - اطلاع داده و او را از خطرات کمین افزارها آگاه کند. علاوه بر این گزینه حذف آنها را به کاربر نمایش می دهد. البته این حفاظت تنها در اختیار کاربران اندروید قرار - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - می گیرد چرا که به عقیده کسپرسکی تعقیب افزارها - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - در دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل iOS شایع نیستند. با این حال برخی از تعقیب افزارهای تجاری محصولات خود را روی iOS، ویندوز، مک او اس و حتی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - لینوکس ارائه می دهند.

در کنار کسپرسکی، شرکت امنیتی سیمنتک هم خبر از مسدود کردن کمین افزار و تشخیص آنها به عنوان بدافزار داده است. به گفته سخنگوی این شرکت در صورتی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - که یک - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - اپلیکیشن اقدام به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - ارسال اطلاعات مکانی کند، علامت گذاری می شود. Malwarebytes که نرم افزارهایش در تشخیص بدافزارها مشهور است نیز اعلام کرده که از سال 2014 در حال مقابله با تهدید های کمین افزارها بوده است.

به گفته «ایوا گالپرین» از بنیاد حریم الکترونیکی انتظار می رود ابتکار عمل - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - آزمایشگاه کسپرسکی استاندار - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - جدیدی را بین شرکت های تولید کننده نرم افزارهای ضدویروس پایه گذاری کند. به نظر می رسد از این پس باید مخاطرات و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - سوء استفاده های احتمالی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - از تعقیب افزارها یا کمین افزارها را جدی تر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - گرفت؛ خصوصاً این که در سال های اخیر تعدادی از شرکت های ارائه دهنده این نرم افزارها - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - هک شده اند، اطلاعات کاربرانشان روی سرورها فاش شده یا دروغ های آشکارشان برملا شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نازنین نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
عرض ادب آیا یه سوال داشتم سمت جام جم سنندج سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در جام جم شهر سنندج خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone