تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33031.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

تولید و فروش تبلت‌ها تا سال ۲۰۲۳ کاهش می‌یابد

بنابر آخرین ارزیابی‌های دیجی تایمز از بازار، پیش‌بینی می‌شود که تولید و فروش تبلت‌ها تا سال ۲۰۲۳ با کاهش رو به رو باشد. فروش تبلت‌ها در سال جاری به ۱۴۱ میلیون واحد کاهش پیدا کرده ...

بنابر آخرین ارزیابی‌های دیجی تایمز از بازار، پیش‌بینی می‌شود که - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تولید و فروش تبلت‌ها تا سال ۲۰۲۳ با کاهش رو به رو باشد. فروش تبلت‌ها در سال جاری به ۱۴۱ میلیون واحد کاهش پیدا کرده است و به طور مشابه پیش‌بینی می‌شود که این عدد در سال ۲۳-۲۰۲۱ به ۱۲۰ میلیون واحد کاهش پیدا کند. این کاهش فروش احتمالا به خاطر - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - افزایش سایز تلفن‌های هوشمندیست که اخیرا به عنوان پرچمدار عرضه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و معرفی شده‌اند.

تاثیر افزایش اندازه‌ی صفحات تلفن‌های هوشمند روی فروش تبلت‌هایی که صفحه نمایش بزرگتری دارند حداقلی است و احتمال می‌رود تعداد فروش این تبلت‌ها در سال‌های آتی با افزایش رو به رو شود. پیش‌بینی می‌شود این دسته از تبلت‌ها علی رغم پیشرفت روز افزون - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تلفن‌های هوشمند با - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - صفحه نمایش بزرگ به پیشرفت خود ادامه دهند. دیجی تایمز در گزارش خود اینگونه نوشته:

انتظار می‌رود تبلت‌هایی که صفحه نمایش ۹ اینچ به بالا دارند با فزایش فروش مواجه شوند، چرا که درخواست بازار برای جایگزینی مدل‌هایی با صفحه نمایش کوچکتر بالاست و همچنین بسیاری از این تبلت‌ها برای امور آموزشی مورد استفاده قرار - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می‌گیرند که نیازمند صفحات بزرگتریست.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

اما موضوع مطرح شده در گزارش بالا، در رابطه با تبلت‌ها با صفحه نمایش‌های کوچکتر کاملا برعکس است. پیش بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۳ هر سال - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - میزان فروش تبلت‌های - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کوچکتر ۲ - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تا ۳ درصد کاهش یابد. برای متعادل نگه داشتن این فروش احتمالا تولید کننده‌ها تبلت‌های کوچکتر - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خود را با تخفیف به فروش برسانند. تبلت‌هایی با صفحه نمایش حدود ۷ اینچ احتمالا فروششان ۱۰ تا ۲۰ درصد با کاهش رو به - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - رو خواهد شد.

اخیرا اپل - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و دیگر شرکت‌های - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تولید کننده‌ی تلفن‌های هوشمند به معرفی گوشی‌های ۶.۵ اینچی پرداخته‌اند - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و به نظر بعید می‌رسد در شرایط فعلی شرکت‌های تولید کننده‌ی موبایل‌ بخواهند صفحه نمایش خود را - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بیش از این‌ها - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بزرگ نمایند. بنابراین تا حدی می‌توان انتظار داشت فشار روی بازار تبلت‌ها کاهش یابد. طبق این گزارش پیش‌بینی می‌شود که در سال‌های آینده میانگین اندازه‌ی تبلت‌ها بین ۹.۷ اینچ تا ۱۲.۷ اینچ باشد.

البته در این بین احتمالا اپل تنها شرکتی خواهد بود که تولید تبلت‌های خود را کاهش نمی‌دهد. این شرکت آمریکایی قصد دارد میزان تولید تبلت‌های خود را در پنج سال آینده گسترش دهد و با تبلت‌هایی در سایز‌های مختلف به بازار بیاید. همچنین یکی دیگر از دلایل این اقدام به خاطر عمر طولانی تر تبلت‌های اپل نسبت به تبلت‌های اندرویدی باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone