تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33029.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ایجاد کسب و کار از طریق خطوط تلفن چگونه امکان پذیر است؟

در دومین روز نمایشگاه تلکام ۹۷ شرکت مخابرات کارگاهی با عنوان «ایجاد کسب و کار از طریق خطوط تلفن» برگزار کرد که در آن صاحبان کسب و کار‌های خدماتی حضور داشتند. این کارگاه توسط «حمید ...

در دومین روز نمایشگاه تلکام ۹۷ شرکت مخابرات کارگاهی با عنوان «ایجاد کسب و کار از طریق خطوط تلفن» برگزار کرد که در آن - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - صاحبان کسب و کار‌های خدماتی حضور داشتند.

این کارگاه توسط «حمید حیدری» عضو هیات مدیره موسسه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - فرهنگی «آرین وب پارس» برگزار و در آن خدمات این استارتاپ - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - معرفی شد.

انتقال محتواهای تجاری‌سازی شده از طریق خطوط تلفن به دو شکل VIR و CALL CENTER - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - صورت می‌گیرد. حیدری توضیح داد که در شیوه VIR محتوا به صورت ضبط شده به مخاطبان ارائه می‌شود مانند شماره‌هایی که محتواهای سرگرمی و کودکانه ارائه می‌کنند و هزینه آنها روی قبض تلفن کاربر اضافه می‌شود:

«افراد یا شرکت‌هایی که تمایل دارند چنین خدماتی را ارائه کنند می‌توانند مجوزهای خود را ارائه کرده تا سرشماره‌ای به آنها تعلق گیرد. محتوایی که آنها ارائه می‌کنند به تائید شرکت مخابرات رسیده و پس از آن ارائه می‌شود.»

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر فریدون کنار استان مازندران

شکل دوم خدمات تلفنی که شرکت‌های بزرگ ارائه دهنده خدمات بیشتر از آن استفاده می‌کنند، CALL CENTER است که در آن مشاوره به صورت تلفنی انجام می‌شود و مشاوران می‌توانند بنا به درخواست صاحب شغل متمرکز یا غیر متمرکز - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - باشند.

آنطور که - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - حیدری می‌گوید هیچ محدودیتی برای تعداد کان - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - کریتیکال‌ها وجود ندارد و در صورتی‌که کیفیت سرورها بالاتر برود، می‌توان خدمات - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - بهتری ارائه کرد:

«اتصال به مشاوران از طریق خط ثابت، IP4 و SOFT4 ممکن خواهد بود. ضمن آنکه کاربران می‌توانند به شیوه‌های مختلفی مانند استفاده از بسته های اشتراکی، پرداخت مستقیم از طریق قبض و درگاه بانکی، هزینه استفاده از خدمات را پرداخت کنند.»

گفتنی‌ست محدوده ارائه این خدمات در سطح کشور و بستر فیبر نوری است. بنابراین کلیه افرادی که در زمینه‌ای خاص تخصص داشته و قادر به ارائه خدمات مشاوره‌ای و تلفنی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - هستند، می‌توانند با ارائه مجوزهای خود و برنامه ریزی ارائه محتوا اقدام به راه اندازی کسب و کارهای تلفنی کنند.

- تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر فریدون کنار استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone