تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38998.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپ کرایه چی؛ راهی برای مقایسه قیمت تاکسی یاب های آنلاین

اسنپ، تپ سی، کارپینو، می‌بریم، ماکسیم، تاکسی تلفنی؛ این روزها گزینه ها برای رزرو آنلاین تاکسی فراوانند و رقابت بین این سرویس ها روز به روز جدی تر می شود. همین رقابت هم بحث «مقایسه» ...

اسنپ، تپ سی، کارپینو، می‌بریم، ماکسیم، تاکسی تلفنی؛ این روزها گزینه ها برای رزرو آنلاین تاکسی فراوانند و رقابت بین این سرویس ها روز به روز جدی تر می شود. همین رقابت هم بحث «مقایسه» تاکسی یاب ها را به موضوعی مهم تبدیل کرده؛ این که کدام سرویس در یک مسیر مشخص کرایه کمتری از مسافر می گیرد و زودتر می تواند او را به مقصدش برساند.

طبیعتا برای مقایسه قیمت تاکسی یاب ها، تا امروز مجبور به باز کردن اپلیکیشن های هر کدام به طور - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - جداگانه بودید که زمان نسبتا زیادی از شما می گرفت. - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - توسعه دهندگان سرویس تاکسی اشتراکی می‌بریم اخیرا با انتشار اپلیکیشنی به نام «کرایه چی»، تلاش کرده اند که امکان مقایسه تاکسی یاب ها را برایتان آسان تر کنند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان
مقایسه قیمت ها در یک صفحه انجام می شود تا سریع تر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - قادر به انتخاب باشید.

کرایه چی کار بسیار ساده ای انجام می دهد. با - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - باز کردن اپلیکیشن، نقشه گوگل را خواهید دید و گزینه ای برای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - انتخاب مبدأ - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - و مقصد. درست مثل تمام تاکسی یاب ها، کافیست مبدأ و مقصد را با لمس نقشه (یا با موتور جستجوی اپلیکیشن) مشخص کنید تا نرخ کرایه تاکسی ها از سرویس های مختلف برایتان نمایان شود.

کرایه چی برای محاسبه و مقایسه قیمت تاکسی یاب ها، اطلاعات را از سرورهای وبسایت آن ها استخراج می کند و در حال حاضر سرویس های اسنپ، کارپینو، تپ سی، ماکسیم، تاکسی تلفنی تهران و البته تاکسی اشتراکی می بریم (محصول اصلی سازنده اپ) را پوشش می دهد.

از آنجا که کرایه چی مستقیما در محاسبه قیمت ها دخالتی ندارد، قیمت ها عمدتا درست و دقیق هستند هر چند گاهی اوقات ممکن است به خاطر تفاوت نقشه های سرویس های مختلف - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - با هم، در قیمت صفحه مقایسه کرایه چی و قیمت اصلی هر سرویس اختلافات کوچکی ببینید.

البته این مشکل در نسخه های اولیه کرایه چی خودش را بیشتر نمایان می کرد، اما حالا با انتشار نسخه 0.4 این مشکل به میزان قابل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - توجهی کمتر شده. با این وجود، هنوز یک سری مشکلات در رابط کاربری و نبود بعضی قابلیت های مفید در محیط کرایه چی احساس می شود.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان
با قابلیت ذخیره آدرس های منتخب، کارتان برای مقایسه قیمت ها آسان تر می شود.

کرایه چی اگر چه رابط کاربری منظمی دارد و برای کار ساده است، اما کندی محسوس بارگذاری نقشه و جابجایی در آن باعث می شود که نتوانید موقع مقایسه قیمت ها سرعت مطلوبی را تجربه کنید که امیدواریم با انتشار به‌روزرسانی های بعدی، شاهد برطرف شدن این موضوع باشیم.

کرایه چی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - در عین مقایسه قیمت ها، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - امکانی برای کاربر فراهم کرده که با اشاره روی هر سرویس به اپلیکیشن مخصوص آن هدایت شود. با این وجود، موقع باز شدن هر اپلیکیشن (مثلا اسنپ) باید مبدأ و مقصدی که در کرایه چی مقایسه شده را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - دوباره از نو مشخص کنید. اگر محدودیت های فنی دست و پا گیر نشوند، شاید انتخاب مبدأ و مقصد هر کدام از تاکسی یاب ها از طریق کرایه چی بتواند کار با اپلیکیشن را لذت بخش تر کند.

البته کرایه چی با همین سطح از امکانات هم به خوبی توانسته که کاربران و توسعه دهندگان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - اپ را به اهدافشان برساند: هم کاربر وسیله - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - خوبی برای مقایسه قیمت تاکسی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - یاب ها پیدا کرده و هم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - توسعه دهنده اپلیکیشن با همین ایده هوشمندانه توانسته که سرویس سفر اشتراکی می بریم (که قیمت هایش در برابر تاکسی یاب ها بسیار وسوسه کننده اند) را در کنار سرویس های بزرگی مثل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - اسنپ و تپ سی مطرح کند.

اپلیکیشن کرایه چی در حال حاضر فقط برای پلتفرم اندروید منتشر شده و به گفته سازندگانش مقایسه قیمت های الوپیک، آژانسی، نت سی، تاچ سی، قونقا، چیتکس، درشکه و آی تاکسی هم در به‌روزرسانی های بعدی به آن اضافه می شوند. با این اوصاف امیدواریم که تا انتشار نسخه بعدی، شاهد ارائه نسخه iOS اپلیکیشن هم باشیم.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان

کرایه چی

سازنده: می بریم قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - عامل: اندروید حجم: 4.1 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone