تعمیرات یخچال آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20722.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده هوش مصنوعی GC200 معرفی شد؛ پیچیده‌تر از انویدیا A100

هوش مصنوعی در سال‌های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته و همچنین کاربردهای آن افزایش پیدا کرده. امروز شرکت «Graphcore» چیپ GC200 و جدیدترین واحد پردازش هوش (IPU) خود را معرفی کرد که ابعادی نزدیک ...

هوش - تعمیرات یخچال آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مصنوعی در سال‌های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته و همچنین کاربردهای آن افزایش پیدا کرده. امروز شرکت «Graphcore» چیپ GC200 و جدیدترین واحد پردازش - تعمیرات یخچال آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هوش (IPU) خود را معرفی کرد که ابعادی نزدیک به یک جعبه پیتزا دارد.

به گفته Graphcore، این ماشین IPU با نام M2000 که از چیپ GC200 بهره می‌برد، اولین کامپیوتر هوش مصنوعی با این ابعاد و امکان دستیابی به قدرت پردازشی پتافلاپس است. این شرکت برنامه‌ای برای فروش جداگانه GC200 ندارد و تنها می‌توان با سفارش M2000 به این تراشه دست پیدا کرد.

بر اساس گزارش TechCrunch به نقل از مدیرعامل این شرکت، برخی مشتریان هم اکنون به این محصول دسترسی دارند و تا پایان سال جاری - تعمیرات یخچال آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - میلادی به مشتریانی که در زمینه‌های هوش مصنوعی مانند سرویس‌های مالی، بهداشتی و فناوری فعالیت دارند، ارائه خواهد شد. M2000 دومین سخت افزار این شرکت محسوب می‌شود.

این ماشین IPU از ۴ چیپ GC200 بهره می‌برد که با لیتوگرافی ۷ نانومتری توسعه پیدا کرده و هرکدام از آن‌ها ۵۹.۴ میلیارد ترانزیستور را - تعمیرات یخچال آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - میزبانی می‌کنند. به گفته Graphcore، می‌توان حداکثر ۶۴ هزار IPU را به هم متصل کرد تا به قدرت محاسباتی ۱۶ اگزافلاپس دسترسی داشت.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی

معرفی این ماشین هوش مصنوعی اهمیت بالایی برای این کمپانی بریتانیایی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دارد چرا که باید در بازار با شرکت‌های مطرحی مانند انویدیا و اینتل رقابت کند. چندین ماه پیش این برند موفق به جذب ۱۵۰ میلیون دلار دیگر سرمایه شد که ارزش آن را تقریبا ۲ میلیارد دلار می‌کند.

انویدیا اخیرا از جدیدترین چیپ خود، A100 رونمایی کرده که اولین GPU مبتنی بر معماری «Ampere» است. به گفته این شرکت، A100 عملکردd برابر ۵ پتافلاپس دارد. با وجود چنین عملکردی، Graphcore - تعمیرات یخچال آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اعتقاد دارد که IPU آن‌ها بهینه‌تر و پیشرفته‌تر از GPU انویدیا است.

یکی از - تعمیرات یخچال آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اهداف - تعمیرات یخچال آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این شرکت، توسعه سخت افزارهایی است که بتوان از آن‌ها در زیرساخت محاسباتی موجود استفاده کرد و امکان اتصال هزاران IPU به یکدیگر نیز وجود دارد که هزینه‌ها را ۱۰ تا ۲۰ برابر کاهش می‌دهد. این برند تمرکز کامل خود را روی پردازنده‌های سیلیکونی برای هوش مصنوعی قرار - تعمیرات یخچال آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - داده، البته با ورود به دنیای کامپیوترهای کوانتومی باید با شرکت‌های مطرحی مانند IBM رقابت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone