🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  2. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  3. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24315.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

لپ تاپ ایسر تریتون 300 برای گیمرهای نیمه حرفه ای معرفی شد

تریتون 300 برای گیمرهایی ساخته شده که بودجه چند هزار دلاری برای خرید یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند ندارند. این لپ تاپ 2.3 کیلوگرم وزن داشته و از پردازنده نسل نهم اینتل Core i7-9750H و ...

تریتون 300 برای گیمرهایی ساخته شده که بودجه چند هزار - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - دلاری برای خرید یک - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - لپ تاپ گیمینگ قدرتمند ندارند. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - این لپ تاپ 2.3 کیلوگرم وزن داشته و از پردازنده نسل نهم اینتل Core i7-9750H و کارت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - گرافیک جیفورس GTX 1650 بهره می برد.

لپ تاپ تریتون 300 با حافظه رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 (با قابلیت آپگرید)، نمایشگر 15.6 اینچی اچ دی از نوع IPS و نرخ تازه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - سازی 144 هرتز به بازار عرضه می شود. این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - لپ تاپ از دو حافظه اس اس دی 1 ترابایتی در حالت RAID 0 پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های آن می توان به برخورداری از وای فای 6 و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - پورت اترنت برای بازی های آنلاین اشاره کرد.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران

در طراحی لپ تاپ ایسر تریتون 300 المان هایی از سری پردیتور (Predator) به چشم می خورد. نورپردازی RGB و کلیدهای Turbo و Predator Sense و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - همچنین کلیدهای جهت دار و WASD به شکل فرو رفته برای راحتی گیمرها تعبیه شده اند.

لپ تاپ تریتون 300 از ماه اکتبر (مهر ماه) سال جاری میلادی با قیمت پایه 1400 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

ایسر دیروز از تریتون 500 اولین لپ تاپ گیمینگ دنیا با نمایشگر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - 300 هرتزی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - هم رونمایی کرد. این لپ تاپ نیز به نمایشگر 15.6 اینچی مجهز شده و کمی نسبت به نسل قبل باریک تر شده است.

از مهم ترین ویژگی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - های تریتون 500 می توان به برخورداری از پردازنده نسل - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - نهم اینتل Core i7-9750H و کارت گرافیک قدرتمند انویدیا RTX 2080 Max-Q اشاره کرد. این لپ تاپ نیز از ماه دسامبر (آذر ماه) به قیمت پایه 2800 دلار در ویترین فروشگاه ها یافت خواهد شد.

مشخصات تریتون 300 را در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - ادامه می بینید:

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone