🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  2. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24313.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

گوشی غیرهوشمند لایت فون 2 برای ترک اعتیاد به اینترنت معرفی شد

استارتاپ نیویورکی لایت فون گوشی غیرهوشمند لایت فون 2 را معرفی کرد. این محصول برای کسانی است که می خواهند ضروریات یک گوشی را بدون هیچ چیز اضافه و حواس پرت کنی داشته باشند. با ...

استارتاپ نیویورکی لایت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - فون گوشی غیرهوشمند لایت فون 2 را معرفی کرد. این محصول برای کسانی است که می خواهند ضروریات یک گوشی را بدون - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - هیچ چیز - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - اضافه و حواس پرت کنی داشته باشند. با این گوشی فقط سه کار می توانید انجام دهید: ارسال پیام کوتاه، تماس گرفتن و تنظیم آلارم.

لایت فون 2 تنها 78 گرم وزن دارد و طول و عرض و ضخامت آن به ترتیب برابر با 95.85، 55.85 و 8.75 میلیمتر است. - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - این گوشی از یک - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - نمایشگر E-Ink برخوردار بوده و با سیستم عامل Light OS کار می کند.

باتری 950 میلی آمپر ساعتی آن در حالت استندبای تا هفت روز و با استفاده مداوم تا سه روز - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - دوام می آورد. - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - این دیوایس دارای جک هدفون بوده و توسط درگاه microUSB شارژ می شود.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مینودشت استان گلستان

لایت فون - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - 2 از شبکه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - 4G LTE پشتیبانی کرده و وای فای و بلوتوث هم دارد ولی هرگز نمی توانید با آن به اینترنت وصل شوید. این یعنی خلاص شدن از شبکه های اجتماعی، تبلیغات - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - مزاحم، اخبار و ایمیل ها.

کاربران در آینده می توانند ماشین حساب، موزیک پلیر و مسیریابی را تا اواخر سال جاری میلادی به گوشی اضافه کنند. سازنده از اضافه شدن - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - GPS هم خبر داده. همچنین - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - می توان تماس های تلفن هوشمند را به این گوشی فوروارد کرد.

شرکت لایت فون قصد دارد با گوشی لایت فون 2 به نجات آن دسته از افرادی بیاید که اعتیاد شدیدی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - به اینترنت دارند. سازنده می گوید محصول آنها برخلاف دیگر محصولات که کاربر را بنده خود می کنند، به کاربر احترام می گذارد و در خدمت اوست.

گوشی لایت فون 2 در رنگ های خاکستری روشن و مشکی به قیمت 350 دلار از هم اکنون قابل پیش خرید بوده و اواخر ماه اکتبر (مهر) به دست خریدار خواهد رسید. گوشی به صورت آنلاک شده عرضه خواهد شد یعنی با هر سیم کارتی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - قابل استفاده است. ولی با این قیمت بعید است کسی سمت آن برود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone