تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13105.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

پولستار Re:Move معرفی شد؛ پیش‌نمایشی از یک اسکوتر برقی برای شهرهای آینده

الزام خودروسازان به کاهش آلایندگی، صنعت خودرو را به سمت پیشرانه‌های برقی و ایده‌های نوین سوق می‌دهد. این امر سبب شده بسیاری از شرکت‌های فعال در این حوزه، تولید مدل‌های برقی را در دستور کار ...

الزام خودروسازان به کاهش آلایندگی، صنعت خودرو را - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت جام استان خراسان - به سمت پیشرانه‌های برقی و ایده‌های نوین سوق می‌دهد. این امر سبب شده بسیاری از شرکت‌های فعال در این حوزه، تولید مدل‌های برقی را در دستور کار قرار دهند.

اما در کنار خودروهای الکتریکی، برخی از خودروسازان به تولید دیگر وسایل نقلیه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت جام استان خراسان - پاک – مثل دوچرخه و اسکوتر – نیز رو آورده و از این طریق قصد دارند سهمی از بازار‌های نوظهور را به خود اختصاص دهند.

پولستار تازه‌ترین - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت جام استان خراسان - برندی است که با رونمایی از یک اسکوتر - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت جام استان خراسان - برقی به نام Re:Move به این جمع پیوسته است. این اسکوتر ساختار ساده‌ای - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت جام استان خراسان - داشته و با هدف حمل و تحویل کالا در مسافت‌های کوتاه پایانی طراحی شده است.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت جام استان خراسان

به گفته پولستار، Re:Move علی‌رغم ابعاد کوچک خود می‌تواند باری به وزن 275 کیلوگرم را - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت جام استان خراسان - با خود حمل کند. این اسکوتر ماحصل همکاری طراحی به نام Konstantin Grcic، شرکت آلومینیوم‌سازی Hydro و شرکت موتورسیکلت‌سازی CAKE با کمپانی پولستار محسوب می‌شود.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت جام استان خراسان

آقای Grcic در رابطه با این اسکوتر جذاب گفته:

«پلتفرم افقی و محافظ عمودی چیزی است که آن را در طراحی خودرو نمی‌بینید. این روشی است که برای ساخت میز و قفسه کاربرد دارد. من فکر می‌کنم سادگی، واضح بودن و به طور کلی عمل‌گرایی خوب است. طراحی خوب همیشه پایدار بوده، چون ماندگار باقی می‌ماند. چیزهایی که چرخه عمر بالایی دارند، پایدار هستند.»

تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت جام استان خراسان

توماس اینگنلات مدیرعامل پولستار هم در رابطه با Re:Move گفته:

«این فقط آغاز راه است. قوای محرکه برقی تنها گام اول است، ما سپس باید کل زنجیره تامین و موادی که با آن طراحی می‌کنیم را در نظر بگیریم. این خیلی هیجان‌انگیزتر از بیست سال گذشته است، زمانی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت جام استان خراسان - که طراحان اشیا را فقط زیبا می‌ساختند.»

تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت جام استان خراسان

در حال حاضر پولستار Re:Move به - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت جام استان خراسان - عنوان یک کانسپت معرفی شده، ولی شرکت‌هایی که - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت جام استان خراسان - در پشت آن قرار دارند، می‌خواهند بزودی از نسخه نهایی و تولید انبوه آن پرده‌برداری کنند. این اتفاق در روز 17 مارس (27 - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت جام استان خراسان - اسفند) خواهد افتاد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone