🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43078.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ال جی احتمالاً دو نسخه از V30 را برای معرفی آماده کرده است

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، ال جی 9 شهریور طی مراسمی به صورت رسمی از پرچمدار V30 خود رونمایی خواهد کرد؛ اما بر اساس گزارشات جدید، شرکت کره ای احتمالاً در همان روز ...

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، ال جی 9 شهریور طی مراسمی به صورت رسمی از پرچمدار V30 خود رونمایی خواهد کرد؛ اما بر اساس گزارشات جدید، شرکت کره ای احتمالاً در همان روز نسخه دیگری تحت عنوان «V30 Plus» را نیز برای معرفی در نظر گرفته است.

مدل پلاس از نظر ابعاد و طراحی تفاوتی با نسخه اصلی ندارد

طبق اخباری که از منابع آگاه منتشر شده، مدل پلاس از نظر ابعاد و طراحی تفاوتی با - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نسخه اصلی نداشته و احتمالاً به حافظه بیشتر، سیستم صوتی پیشرفته تر، رنگ های متنوع - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و قابلیت شارژ بی سیم مجهز شده است. البته ال جی پیش از این نیز از - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - رویکرد مشابهی برای مدل G6 استفاده کرده و با معرفی G6 Plus، حافظه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بیشتر و شارژ بی سیم را به پرچمدار خود آورده بود.

لازم به ذکر است که در حال حاضر اطلاعات فنی چندانی از V30 Plus در دست - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نیست اما بنا بر گزارشات، هر دو مدل از نمایشگر، چیپست، رم، - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - باتری و دوربین مشابهی بهره برده و از گواهی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - IP68 برای مقاومت در مقابل نفوذ آب پشتیبانی می کنند.

گفتنی است بر اساس اخبار موجود، مدل اصلی V30 با قیمت 700 دلار روانه بازار خواهد شد که ال جی برای نسخه پلاس، 875 دلار از مشتریان طلب خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone