🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  2. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23581.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

فیروزآبادی خبر «رفع فیلتر تلگرام» را تکذیب کرد

در ساعات گذشته خبری در کانال‌های تلگرامی منتشر شد که به نقل از رییس مرکز ملی فضای مجازی، عنوان کرده بود «تلگرام به زودی رفع فیلتر می‌شود»، اما «ابوالحسن فیروزآبادی»، رییس مرکز ملی فضای مجازی ...

در ساعات گذشته خبری در کانال‌های تلگرامی منتشر شد که به نقل از رییس مرکز ملی فضای مجازی، عنوان کرده بود «تلگرام به زودی رفع فیلتر می‌شود»، اما «ابوالحسن فیروزآبادی»، رییس مرکز ملی فضای مجازی در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد خبر منتسب به وی جعلی و ساختگی است و آن را تکذیب می‌کند.  روابط - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گالیکش استان گلستان - عمومی مرکز ملی فضای مجازی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گالیکش استان گلستان - هم به شکل جداگانه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گالیکش استان گلستان - این خبر را تکذیب - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گالیکش استان گلستان - کرد.

مرکز ملی فضای مجازی در بیانیه خود می‌گوید:

«در پی انتشار خبری با عنوان «احتمال رفع فیلتر تلگرام» به نقل از دبیر شورای عالی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گالیکش استان گلستان - فضای مجازی کشور و انعکاس آن در شبکه های اجتماعی و رسانه ها به اطلاع می رساند، این خبر جعلی و ساختگی بوده و هیچ گونه مکاتبه ای با رئیس محترم قوه قضائیه صورت نگرفته بنابراین صحت ندارد. این خبر در راستای تشویش اذهان عمومی منتشر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گالیکش استان گلستان - شده و جهت تنویر افکار عمومی متعاقبا پیگیری های لازم از طریق مراجع ذی صلاح انجام خواهد گرفت.»

کانال‌های تلگرامی مختلف، «عصرخبر» را منبع خبر رفع فیلتر تلگرام اعلام - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گالیکش استان گلستان - می‌کردند اما چنین خبری در کانال - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گالیکش استان گلستان - تلگرامی یا سایت این خبرگزاری وجود ندارد. در این خبر به نقل از فیروزآبادی عنوان شده بود:

«تمامی اعضا با رفع فیلتر تلگرام موافق هستند. اما چون فیلترینگ با دستور قوه قضاییه صورت گرفته، الزاما دستور رفع فیلتر نیز باید از سوی قوه قضاییه صادر شود. با حضور جناب رئیسی در راس این قوه مکاتبات جدیدی صورت گرفته و امیدواریم که نتیجه مثبت بگیریم.»

در ابتدای مهر ماه، حکم بازداشت بازپرسی که دستور فیلتر تلگرام را داده بود، صادر شد و همین مسئله، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گالیکش استان گلستان - این احتمال را به وجود آورده بود که احکام صادره از سوی وی نیز زیر سوال رود. اما سخنگوی قوه قضاییه در همین رابطه گفته بود: «این موضوع - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گالیکش استان گلستان - ربطی به اینکه قبلا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گالیکش استان گلستان - چه احکامی ایشان صادر کرده است ندارد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone