🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  2. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  3. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  4. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23582.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

سرویس الوپست چگونه تبدیل به بزرگ‌ترین همکاری دولت با استارتاپ‌های ایرانی شد

در روز جهانی پست تحول بزرگی در سرویس پست کشور آغاز به کار کرده که بالاخره می‌تواند رویای واقعی پست رنگ واقعیت ببخشد. بعد از اینکه شرکت ملی پست بارها و از طریق اپلیکیشن‌های مختلف ...

در روز جهانی پست تحول بزرگی در سرویس پست کشور آغاز به کار کرده که بالاخره می‌تواند رویای واقعی پست رنگ واقعیت ببخشد. بعد از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - اینکه شرکت ملی پست بارها و از طریق اپلیکیشن‌های مختلف سعی کرد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - تا بتواند همپای برخی رقبای بخش خصوصی، سرویس پست درب به درب را راه اندازی کند، این اتفاق بالاخره با کمک ناوگان سفیران الوپیک رخ داده و در آخرین نسخه الوپیک می‌توان به این قابلیت دست پیدا کرد.

با انتخاب گزینه الوپست وارد پروسه جدیدی خواهید شد که در آن می‌توانید درخواست خود را به صورت آنی یا رزرو به برنامه بدهید. بعد از این مرحله باید اطلاعات دقیقی از آدرس - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - گیرنده و مواردی نظیر اندازه، وزن، ارزش و حجم بسته پستی را انتخاب کنید تا با محاسبه قیمتی دقیقا برابر با نرخ رسمی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - پست کشور به علاوه هزینه پیک، بسته خود را بدون اتلاف وقت به دست پست برسانید.

هزینه پیکی که در این سرویس کاربر می‌پردازد معمولا رقمی کمتر از شش یا هفت هزار تومان خواهد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - بود که با احتساب میانگین زمان نیم ساعته درگیر شدن در دفاتر پستی برای هر کاربر، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - در واقع یک نوع زمان خریدن به شمار می‌رود. سفیران الوپیک نیز - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - با رفتن به نزدیک‌ترین دفتر پستی و بدون درگیر شدن در صف باجه‌ها، بدون درنگ با دادن کد سفر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - به مامور پست، بسته را به چرخه پستی هدایت می‌کنند. کاربر نیز می‌تواند بسته خود را به صورت آنلاین رصد کند و مطمئن باشد که بسته به دست گیرنده می‌رسد.

نکته جالب اینجاست که سرویس الوپست بصورت بیست و چهارساعته است و کاربر الزامی ندارد سر زدن به پست را فقط به ساعات اداری موکول کند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان

(زیرنویس عکس) شاید در نگاه اول - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - کاربری که عادت کرده خیلی زود با اپلیکیشن‌های حمل و نقل هوشمند کار کند، وارد کردن این اطلاعات وقت‌گیر به نظر برسد اما باید خاطرتان باشد که ورود این اطلاعات - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - به نفع‌ بهتر و زودتر رسیدن بسته پستی خواهد بود.

اصل ۴۴ قانون اساسی تاکید دارد که دولت باید چابک‌تر باشد و حالا با وجود تحریم‌ها و سایه سنگین آنها روی اکوسیستم استارتاپی، همکاری یک - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - شرکت  صدساله و سنتی با استارتاپی مدرن چند ساله از آن دسته همکاری‌هایی است که به ندرت در اقتصاد ایران دیده می‌شود. خود شرکت پست نیز از این سرویس جدید استقبال کرده و برای هرچه بهتر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - شدن آن تلاش می‌کند و باجه‌ای به اسم الوپست در دفاتر پستی پایتخت تعبیه شده است. تمامی سفیران و ماموران پستی نیز آموزش‌های لازم را دیده‌اند و این چرخه حالا با سرعت بهتر و بیشتری می‌چرخد.

این همکاری مابین دولتی و استارتاپی یک تزریق سرمایه‌ از سمت دولت نبوده و در واقع برای ساخت فردایی آسان‌تر برای سبک زندگی ایرانیان در دنیای شلوغ امروز است. آنطور که مدیران شرکت پست می‌گویند، این شرکت چندان سودده نیست و کمترین افزایش قیمت را در سال‌های اخیر تجربه کرده ولی حالا با فراهم کردن - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - این بسترهای جدید می‌توان به درآمد بیشتری برای این شرکت ملی امید پیدا کرد.

در ابعاد جهانی نیز باید به چند سال پیش اشاره کرد که استارتاپ «Stuart» در فرانسه توانست به یک تفاهم با پست ملی فرانسه برسد که بعد از همکاری دوجانبه، رشد بی‌سابقه‌ای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - را تجربه کرد و در نهایت خود شرکت پست فرانسه آن را خریداری کرد.

آمارهای سرویس الوپست که به تازگی از مرحله آزمایشی خود خارج شده حکایت از آن دارد که این سرویس در هفته‌های اخیر، هر هفته رشد پنجاه درصدی به همراه داشته و بیشتر از همه نامه‌های اداری و B2B - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - توسط سرویس الوپست - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - جابجا شده و پس از آن کالاها - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - و گجت‌های الکترونیک در رتبه دوم قرار دارد. در جایگاه سوم نیز مردم بیشتر پوشاک را برای هم پست می‌کنند. جالب اینجاست که کاربران به این سرویس و پست اعتماد می‌کنند و ۹ درصد از سفارشات نیز شامل کالای گران قیمتی چون طلا می‌شود.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان

«مهدی نایبی» مدیرعامل الوپیک اذعان دارد که این همکاری با نشست‌های طولانی مدت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - به ثمر نشسته و در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - گفتگو با دیجیاتو تایید می‌کند که مذاکرات - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - اولیه با پست به چند سال پیش برمی‌گردد: - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - «اوایل می‌خواستند - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - برنامه خودشان را داشته باشند ولی با وجود نیروهای جدید - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - و حالا با تغییر و تحولاتی که در این شرکت ملی به وجود آمده، در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - کنار نگاه جدید مدیریت، مذاکرات بالاخره به نتیجه رسیده‌اند.»

نایبی باور - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - دارد که شرکت ملی پست به این باور رسیده که باید با تیم‌های جدید کار کند و همکاری ایجاد شده حاصل تنها یک ماه مذاکره و چند ماه سپری شدن مسائل اداری است. او این همکاری را دروازه‌ای برای همکاری‌های بزرگ شرکت‌های دولتی و استارتاپی می‌داند و می‌گوید:

«چندین ماه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - برای فراهم کردن زیرساخت‌های این مساله هر دو تیم زحمت کشیدند و توانستیم آن را به بهترین شکل ممکن پیاده کنیم. با اینکه این قرارداد انحصاری نیست و هم‌اکنون دیگر بازیگران حوزه هم می‌توانند بروند با پست برای همکاری‌های مشابه صحبت کنند اما بحث اینجاست - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - که چه ارزش افزوده‌ای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - به سیستم فعلی که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - ما برای آن زحمت کشیدیم اضافه می‌شود؟ ما این سرویس را با بازخوردهای مردم روز به روز به مراحل عالی می‌رسانیم و در تلاش - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - هستیم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - که این سرویس به زودی در شهرهایی نظیر کرج، مشهد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - و شیراز نیز راه‌اندازی شود.»

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان

نایبی باور دارد که سرویس الوپست در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - واقع گزینه «ارسال برای کل ایران» را برای همه فروشگاه‌های اینترنتی، حتی کوچکترین آنها که در یک صفحه اینستاگرامی فعالیت دارند، را فعال کرده است. او با نگاهی آینده‌نگرانه‌تر نیز باور دارد که سرویس الوپیک در کل می‌تواند صفر تا صد لجستیک و پرداخت یک کسب‌وکار اینترنتی از حمل و نقل تا نحوه دریافت وجه را بر عهده بگیرد: «درواقع الوپیک می‌تواند تبدیل به یک Marketplace شود.»

پست یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های دولتی است که از اعتماد خوبی بین مردم برخوردار است و حالا با سرویس الوپست برای آن سفارش بیشتری ثبت می‌شود. در نتیجه نه تنها کارمندانی از دفاتر پستی حذف نخواهند شد، بلکه شغل‌های جدیدی نیز در این رابطه در شرکت ملی پست تعریف شده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - است. سفیران پیک الوپیک نیز با احتساب اضافه شدن سرویس‌های جدید، در طول روز بیشتر به کار می‌پردازند و هزینه بیشتری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - دریافت می‌کنند و نمودار سینوسی کارشان تبدیل به یک نمودار ثابت خواهد شد. این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - بازی برد برد را «محمد کریمی» مدیر پروژه الوپست و مدیر توسعه کسب و کار الوپیک اینگونه تعریف می‌کند:

«سفیران - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - در زمان زمزمه‌های خبر هم پیگیر این بودند که چه زمان این سرویس به طور رسمی فعال می‌شود. افزوده شدن هر سرویسی به کارهای این ناوگان باعث بهبود - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - درآمد آنها خواهد شد.»

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان

او همچنین مزایای الوپست را نسبت به سایر اپراتورهای خصوصی در بازار نیز چنین تعریف می‌کند: - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - «هیچ‌یک از این اپراتورهای پستی اپلیکیشن و سایتی که با زیرساخت فنی قوی ما همراه باشد را در اختیار ندارند. در واقع قوی‌ترین ناوگان ارسال بسته در تهران و پرتراکم‌ترین مناطق پستی نیز در دست شرکت ملی پست است که این ترکیب باعث شده که الوپست بی‌رقیب باشد.»

آنطور که شنیده‌های دیجیاتو می‌گوید وزیر ارتباطات روی راه‌اندازی این پروژه بسیار حساس بوده و سعی زیادی کرده که این سرویس به‌زودی راه‌اندازی شود. الوپیک جدا از پست تلاش‌هایی هم کرد که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - با سازمان تامین اجتماعی به همکاری دست پیدا کند که هنوز نتوانسته این موضوع را به تحقق برساند و به نظر می‌رسد وزارت ارتباطات و زیرمجموعه‌هایش بیشتر توانسته‌اند در تعامل با استارتاپ‌ها به نتیجه نهایی برسند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان

الوپیک با تبدیل شدن به یک سوپراپ قصد دارد تا از ناوگان بزرگ سفیران خود بهترین بهره را ببرد و سرویس‌هایی نظیر الومارکت و الوفود را در آینده‌ای نزدیک برای این سوپراپ پیش‌بینی کرده است. در واقع در این سرویس - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - شاهد ارتشی از موتورسواران هستیم که با ماموریت‌های بیشتری روبرو هستند و درآمد مازادی کسب می‌کنند و البته سبک زندگی مردم را عوض کرده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلستان استان گلستان - و به آن سهولت و سرعت می‌بخشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone