🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  2. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  3. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  4. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43519.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ارتش روسیه و ساخت قطاری با قابلیت حمل 6 موشک هسته ای قاره پیما

به گزارش خبرگزاری رسمی پراودا، ارتش روسیه در حال توسعه دو جنگ افزار مرگبار جدید است. یکی از این جنگ افزارها موشک بالستیک 100 تنی با توانایی حمل کلاهک های هسته ای بوده و دیگری، ...

به گزارش خبرگزاری رسمی پراودا، ارتش روسیه در حال توسعه دو جنگ افزار مرگبار جدید است. یکی از این جنگ افزارها موشک بالستیک 100 تنی با توانایی حمل کلاهک های هسته ای بوده و دیگری، یک قطار نظامی با قابلیت حمل شش موشک قاره پیمای اتمی است.

بر اساس اظهارات «دیمیتری روگوزین» نخست وزیر فدراسیون - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - روسیه، - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - طرح موشک و قطار مذکور کاملاً آماده ساخت بوده و در صورت اتخاذ تصمیم مربوطه توسط مقامات مسئول، به سرعت وارد مرحله تولید می شوند.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی
RS-36M

موشک 100 تنی مورد بحث، «RS-28 Sarmat» نام دارد که توانایی حمل 10 کلاهک هسته ای مجزا را داشته و می تواند کشوری به وسعت فرانسه را با خاک یکسان کند. این موشک که با اسم مستعار «شیطان 2» از سوی ناتو شناخته می شود، یک به روزرسانی اساسی روی موشک قاره پیمای بالستیک (ICBM) «RS-36M» بوده که در - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دهه 70 میلادی، لقب «شیطان» را از آن خود کرده بود.

البته توسعه شیطان 2 در سال 2014 میلادی متوقف شده بود و با طرح جدید، احتمالاً در بهترین حالت اواخر سال 2017 میلادی آماده آزمایش خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی
RS-24 Yars

هر قطار می تواند روزانه 2400 کیلومتر را طی کند

اما قطارهای ارتش روسیه که به شکل قطارهای - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مسافربری معمولی طراحی خواهند شد، «Barguzin» نام داشته و می توانند روزانه بیش از 2400 کیلومتر را بپیمایند. این قطارها نیز یک به روز رسانی از طرح قدیمی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تر متعلق به زمان شوروی (تصویر اصلی مطلب) هستند، و توانایی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - حمل 6 فروند موشک 55 تنی قاره پیمای «RS-24 Yars» با کلاهک های گرماهسته ای (هیدروژنی) را خواهند داشت.

مسلماً طرح ارتش روسیه موافقان و مخالفان خاص خود را دارد. از طرفی موافقان معتقدند تحرک بالای قطارها کار رهگیری محل آنها را سخت تر کرده که تاثیر این امر با توجه به وسعت خاک کشور روسیه، دو چندان خواهد شد.

از سوی دیگر اما برخی از تحلیلگران اعتقاد دارند به دلیل محدودیت حرکت قطار به ریل - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - های ثابت، کار جست و جوی هدف برای ماهواره های دشمن راحت تر شده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و به علاوه، احتمال مسدود شدن خطوط راه آهن در - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مسیرهای طولانی کشور روسیه و با وجود برف و یخبندان شدید، بسیار بالا خواهد بود.

روسیه در حال حاضر با در اختیار داشتن 7000 کلاهک هسته - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ای در رتبه نخست دنیا قرار داشته و آمریکا نیز با 6800 کلاهک، مقام دوم را در اختیار دارد. لازم به ذکر است ارتش ایالات متحده آمریکا نیز در دهه 80 میلادی ایده قطارهای حامل موشک را مطرح - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کرده بود اما به دلایل مختلف، از ادامه پروژه صرف نظر نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone