تعمیرات یخچال کنمور در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13170.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

نیکون از توسعه دوربین پرچمدار بدون آینه فول فریم Z9 خبر داد

نیکون در سال ۲۰۱۸ با معرفی دو محصول جدید وارد بازار دوربین‌های بی‌آینه فول فریم شد و پارسال دستگاه ارزان‌تری را در همین زمینه عرضه کرد. ولی این شرکت تاکنون دوربین مخصوصی را برای حرفه‌ای‌ها ...

نیکون در سال ۲۰۱۸ با معرفی دو محصول جدید وارد بازار دوربین‌های بی‌آینه فول فریم شد و پارسال دستگاه ارزان‌تری را در همین زمینه عرضه کرد. ولی این شرکت تاکنون - تعمیرات یخچال کنمور در شهر گلپایگان استان اصفهان - دوربین مخصوصی را برای حرفه‌ای‌ها - تعمیرات یخچال کنمور در شهر گلپایگان استان اصفهان - عرضه نکرده بود. امروز نیکون از برنامه‌های جدیدی برای توسعه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر گلپایگان استان اصفهان - یک دوربین حرفه‌ای خبر داده است.

نیکون در حال حاضر از محصول پرچمدار جدیدش موسوم به Z9 اطلاعات زیادی منتشر - تعمیرات یخچال کنمور در شهر گلپایگان استان اصفهان - نکرده است، اما گفته شده که این دستگاه در ادامه سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسد. دوربین بدون آینه فول فریم Z9 - تعمیرات یخچال کنمور در شهر گلپایگان استان اصفهان - برای عکاسان حرفه‌ای و فیلم‌سازان ساخته می‌شود. این دستگاه یک سنسور تصویری CMOS کاملا جدید - تعمیرات یخچال کنمور در شهر گلپایگان استان اصفهان - با فرمت FX و یک - تعمیرات یخچال کنمور در شهر گلپایگان استان اصفهان - موتور پردازش تصویری تازه دارد که به Z9 کمک می‌کنند تا بهترین عملکرد را در تاریخ عکاسی و فیلم‌برداری نیکون داشته باشد.

همان‌طور که انتظار می‌رود، اندازه این دوربین نسبت به نسل فعلی دوربین‌های بدون آینه فول فریم Z6 و Z7 بزرگ‌تر به نظر می‌رسد، ولی در این دستگاه محل ویژه‌ای - تعمیرات یخچال کنمور در شهر گلپایگان استان اصفهان - برای در دست گرفتن دوربین به صورت عمودی در نظر گرفته شده است. از - تعمیرات یخچال کنمور در شهر گلپایگان استان اصفهان - روی ظاهر تصویر می‌توانیم حدس بزنیم که این قسمت بخشی از بدنه دوربین است اما برای کسب اطمینان باید منتظر تصاویر و اطلاعات بعدی بمانیم.

رزولوشن سنسور دوربین Z9 هنوز اعلام نشده اما از فیلم‌برداری 8K و قابلیت‌های فیلم‌برداری متنوعی پشتیبانی خواهد کرد تا نیازهای گوناگون کاربران را برطرف کند. می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که رزولوشن دوربین Z9 چند مگاپیکسل بیشتر از دوربین ۴۵.۷ مگاپیکسلی Z7 II باشد؛ چون نیکون وعده داده که این دوربین تجربه‌ای فراتر از تمام دوربین‌های بدون آینه تاریخ این شرکت را ارائه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر گلپایگان استان اصفهان - خواهد کرد.

همچنین انتظار داریم که این دوربین پرچمدار جدید از قابلیت‌های فوکوس خودکار سریع، بافر انفجاری با اندازه متغیر، حساسیت بالا به نور، توانایی‌های ارتباطی متنوع و ویژگی‌های گوناگونی بهره‌مند شود که عکاسان و فیلم‌برداران حرفه‌ای به آن‌ها نیاز دارند. با این حال، - تعمیرات یخچال کنمور در شهر گلپایگان استان اصفهان - هنوز باید منتظر نیکون بمانیم تا اخبار بیشتری را درباره - تعمیرات یخچال کنمور در شهر گلپایگان استان اصفهان - این محصول منتشر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone