🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  2. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  5. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15516.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

کارمندان فیسبوک می‌توانند در پساکرونا با دریافت حقوق پایین‌تر به دورکاری ادامه دهند

در اوج همه‌گیری کرونا شرکت‌های بزرگ فناوری تصمیم گرفتند فعالیت کارمندان خود را تا حد امکان به صورت دورکاری پیش ببرند. اکنون اپل، گوگل و برخی دیگر از شرکت‌ها قصد دارند کارمندان را به محل ...

در اوج همه‌گیری کرونا شرکت‌های بزرگ فناوری تصمیم گرفتند - تعمیرات کولر گازی گری در شهر فریمان استان خراسان - فعالیت کارمندان خود را تا حد امکان به صورت دورکاری پیش ببرند. اکنون اپل، گوگل و برخی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر فریمان استان خراسان - دیگر از شرکت‌ها قصد دارند کارمندان را به محل کار بازگردانند. در این بین فیسبوک می‌گوید کارمندان این شرکت می‌توانند تحت شرایط خاص و با - تعمیرات کولر گازی گری در شهر فریمان استان خراسان - حقوق - تعمیرات کولر گازی گری در شهر فریمان استان خراسان - و دستمزد پایین‌تر همچنان به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه بدهند.

«تیم کوک» مدیرعامل اپل می‌گوید دیگر قادر به صبر کردن نیست و کارمندان بهتر است هرچه زودتر به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر فریمان استان خراسان - اپل پارک بازگردند. گوگل نیز همین مسیر را - تعمیرات کولر گازی گری در شهر فریمان استان خراسان - در پیش گرفته و تصمیم - تعمیرات کولر گازی گری در شهر فریمان استان خراسان - گرفته نیروها را به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر فریمان استان خراسان - محل کار خود بازگرداند. اما فیسبوک مسیر متفاوت‌تری را در پیش گرفته و معتقد است که دورکاری بخشی از تغییرات حوزه کسب و کار در آینده است و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر فریمان استان خراسان - نمی‌‌توان به صورت کلی دورکاری را حذف کرد.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر فریمان استان خراسان

فیسبوک به برخی از کارمندان خود اجازه می‌دهد کماکان - تعمیرات کولر گازی گری در شهر فریمان استان خراسان - به صورت دورکاری به کار خود ادامه بدهند. معاون مدیرعامل این شرکت می‌گوید برخی از کارمندان فیسبوک در شرایط دورکاری راندمان بالاتری نسبت به قبل داشتند. وی در گفتگوی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر فریمان استان خراسان - مطبوعاتی اعلام کرده:

«والدین شاغل در حالت دورکاری دیگر زمان خود را برای رفت و آمد از - تعمیرات کولر گازی گری در شهر فریمان استان خراسان - دست نمی‌دهند و می‌توانند زمان بیشتری را با فرزندان خود سپری کنند. کار - تعمیرات کولر گازی گری در شهر فریمان استان خراسان - در خانه باعث می‌شود این کارمندان خوشحال‌تر باشند و با راندمان بالاتری به کار خود ادامه دهند. البته افرادی هم هستند که دورکاری را دوست ندارند. مثلا افرادی که با دیگران هم خانه هستند،‌ ترجیح می‌دهند به محل کار بازگردند. این افراد در مدت زمان دورکاری و قرنطینه شرایط سختی را گذرانده‌اند.»

فیسبوک جزئیات برنامه دورکاری یا بازگشت به محل کار را شرح نداده،‌ اما می‌گوید برای برخی پست‌های کاری - تعمیرات کولر گازی گری در شهر فریمان استان خراسان - کماکان امکان دورکاری وجود دارد ولی برخی سمت‌ها و پست‌های شغلی باید به محل کار بازگردند. یکی از موضوعاتی که فیسبوک برای افرادی که دورکاری را انتخاب می‌کنند،‌ کاهش حقوق و دستمزد آنهاست،‌ هرچند جزئیات کاهش حقوق و دستمزد را - تعمیرات کولر گازی گری در شهر فریمان استان خراسان - هنوز مشخص نکرده - تعمیرات کولر گازی گری در شهر فریمان استان خراسان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone