🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  3. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15517.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ تولید نمایشگر گوشی‌های هوشمند را در هند کلید زد

سامسونگ با سرمایه‌گذاری ۶۵۳ میلیون دلاری، کارخانه تولید نمایشگر گوشی‌های هوشمند را در هند راه‌اندازی کرد. انتظار می‌رود کره‌ای‌ها تولید مانیتور و نمایشگر دیگر محصولات الکترونیکی را نیز بزودی در این کشور آغاز کنند. اوایل ...

سامسونگ با سرمایه‌گذاری ۶۵۳ میلیون دلاری، کارخانه تولید نمایشگر گوشی‌های هوشمند را در هند راه‌اندازی کرد. انتظار می‌رود کره‌ای‌ها تولید مانیتور و نمایشگر دیگر محصولات الکترونیکی را نیز بزودی در این کشور آغاز کنند.

اوایل سال ۲۰۲۰ سامسونگ رسما اعلام کرد که قصد دارد کارخانه تولید نمایشگر گوشی‌های هوشمند را در هند راه‌اندازی کند. همه‌گیری کرونا باعث شد این برنامه به تعویق بیفتد، تا جایی که کره‌ای‌ها مجبور شدند نیروی انسانی موردنیاز - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کردکوی استان گلستان - برای کارخانه تولید نمایشگر در هند را به این کشور اعزام کنند. اکنون کارها به روال قبل خود برگشته و سامسونگ تولید پنل گوشی‌های هوشمند را در کارخانه Noida آغاز کرده است.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر کردکوی استان گلستان

براساس گزارش منتشر شده از سوی «ET Telecom»، اوایل ماه جاری میلادی سامسونگ تولید پنل موبایل - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کردکوی استان گلستان - را در این کارخانه آغاز کرده است. کره‌ای‌ها در حال برنامه‌ریزی برای افزایش تولید و در نهایت تولید مانیتور و سایر محصولات این حوزه هستند. در این کارخانه تولید نمایشگر بیش از ۵۰۰ نفر کارگر به صورت مستقیم فعالیت می‌کنند. این در حالی است که راه‌اندازی کارخانه سامسونگ به صورت غیر مستقیم باعث ایجاد ۱۳۰۰ - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کردکوی استان گلستان - ردیف شغلی دیگر نیز شده. در حال حاضر - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کردکوی استان گلستان - سامسونگ ۷۰ درصد از کل نمایشگرهای موردنیاز در کره جنوبی را تولید - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کردکوی استان گلستان - می‌‌کند.

اوایل ۲۰۲۰ گفته شد که سامسونگ دیسپلی برای انتقال تولید نمایشگر گوشی‌های هوشمند از چین به هند در حدود ۶۵۳ میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است. دستمزد بالای کارگر در کره جنوبی باعث شد این شرکت چنین - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کردکوی استان گلستان - تصمیمی بگیرد. از سوی دیگر برخی معافیت‌ها مالیاتی و برخی مزایای دیگر در هند برای شرکت‌هایی که چنین سرمایه‌گذاری‌هایی را انجام بدهند، در نظر گرفته می‌شود.

برخی تحلیلگران بازار بر این باورند که با این اقدام سامسونگ و همچنین تلاش سایر شرکت‌های حوزه فناوری، هند به قطب بزرگی در تولید محصولات الکترونیکی تبدیل خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone