تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24109.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت عجیب هواوی میت ۳۰ پرو: فیلمبرداری اسلوموشن با نرخ ۷۶۸۰ فریم بر ثانیه

همان طور که فنسی نانسی نتوانست در کتاب «بدترین راز نگه‌دار تاریخ» از اسرار دوستش محافظت کند، هواوی هم نتوانسته کوچکترین ویژگی میت ۳۰ پرو و دیگر اعضای این خانواده را از دید عموم مخفی ...

همان طور که فنسی نانسی نتوانست در کتاب «بدترین راز نگه‌دار تاریخ» از اسرار دوستش محافظت کند، - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سوادکوه استان مازندران - هواوی هم نتوانسته کوچکترین ویژگی میت ۳۰ پرو و دیگر اعضای این خانواده را از دید عموم مخفی کند. در جدیدترین تصویر لو رفته از استند گوشی میت ۳۰ پرو، قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن با سرعت ۷۶۸۰ فریم بر ثانیه چشم هر بیننده‌ای را از حدقه در می‌آورد.

هواوی میت ۳۰ پرو می‌تواند با سرعت ۷۶۸۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری اسلوموشن کند. یعنی زمانی که سونی و بعد از آن سامسونگ قابلیت فیلمبرداری ۹۶۰ فریم بر ثانیه‌ای را معرفی کردند، هیچ کس نمی‌توانست تصور کند که روزی ممکن است این عدد ۸ برابر شود. اگر نرخ فیلمبرداری دوربین ۴۰ مگاپیکسلی میت ۳۰ پرو را - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سوادکوه استان مازندران - ۳۰ در نظر بگیریم، ۹۶۰ فریم یعنی ۳۲ برابر فریم‌های بیشتر. حالا تصور کنید که با ۷۶۸۰ فریم فیلمبرداری می‌کنید؛ یعنی ۲۵۶ برابر فریم بیشتر در هر «ثانیه».

برای مثال، دوربینی که اسلومو گایز (چنل مخصوص ویدیو‌های طنز اسلوموشن یوتیوب) - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سوادکوه استان مازندران - از آن استفاده می‌کنند، فانتوم فلکس نام دارد که «تنها» قادر است با نرخ ۶۶۰۰ فریم بر ثانیه در ابعاد ۲۰۴۸ در ۱۹۲۰ پیکسلی فیلمبرداری کند؛ قیمت؟ ۷۹۰۰۰ دلار. در ادامه می توانید ویدیویی که با نرخ 10 هزار فریم بر ثانیه ضبط شده را تماشا کنید:

اما بحث اصلی اینجاست که مگر چیپست کایرین ۹۹۰ چقدر توان محاسباتی دارد تا این حجم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سوادکوه استان مازندران - از داده را پردازش کند و فیلمی با سرعت ۱/۲۵۶ ام سرعت اصلی آن را برای شما پخش کند؟ یادمان نرفته که بعضی از گوشی‌های سونی، سامسونگ و حتی آیفون پس از چند دقیقه فیلمبرداری ‌‌4K داغ می‌شدند و تا مدتی اجازه فیلمبرداری مجدد را به کاربران نمی‌دادند.

سوال بعدی میزان صحت فریم‌هاست. یعنی چه مقدار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سوادکوه استان مازندران - از این فریم‌ها واقعی بوده و توسط دوربین به ثبت رسیده و چه تعداد از این فریم‌ها توسط نرم‌افزار یا هوش مصنوعی به ویدیو اضافه شده‌اند؟

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سوادکوه استان مازندران

این که هواوی قصد دارد توانایی سخت‌افزار و نرم‌افزارش را به رخ همگان بکشد، امری تحسین برانگیز است. چرا که ما توانایی عکس‌برداری گوشی‌های این کمپانی را در هواوی پی ۳۰ پرو (بررسی دیجیاتو) دیده‌ایم. اما این که هواوی سنگی به این بزرگی را برای پرتاب کردن انتخاب کرده، باعث می‌شود نفس‌هایمان را در سینه حبس کنیم؛ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سوادکوه استان مازندران - ولی اگر آن چه که انتظار داشتیم از آب در نیامد می‌توان به هواوی گفت: ۱۹۲۰ فریم چه مشکلی داشت؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone