تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24124.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

گوگل رسما رویداد 23 مهر را تایید کرد؛ رونمایی از پیکسل 4 و پیکسل بوک 2

گوگل با ارسال دعوتنامه به رسانه ها به طور رسمی رویداد رونمایی از محصولات جدید خود را اعلام کرد. این رویداد روز 15 اکتبر (23 مهر ماه) در شهر نیویورک برگزار خواهد شد. هر چند ...

گوگل با ارسال دعوتنامه به رسانه ها به طور رسمی رویداد رونمایی از محصولات جدید خود را - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر امیرکلا استان مازندران - اعلام کرد. این رویداد روز 15 اکتبر (23 مهر ماه) در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.

هر چند که در دعوتنامه به طور مشخص به پیکسل 4 اشاره نشده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر امیرکلا استان مازندران - است، ولی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر امیرکلا استان مازندران - انتظار می رود - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر امیرکلا استان مازندران - غول فناوری در تاریخ ذکر شده از پیکسل 4، پیکسل 4 ایکس ال و چند دیوایس دیگر از جمله پیکسل بوک 2 و نسل جدید اسپیکرهای Google Home رونمایی کند. در دعوتنامه جمله «تشریف بیاورید و شاهد چند دیوایس جدید ساخت گوگل باشید»، نوشته شده است.

گوگل قصد دارد علاوه بر رونمایی از پیکسل 4، از نسل بعدی لپ تاپ پیکسل بوک نیز رونمایی کند. نسل قبلی این لپ تاپ رده بالا اواسط مهر 96 معرفی شده بود. غول فناوری بعد از عملکرد ضعیف تبلت پیکسل اسلیت (Pixel Slate)، تولید تبلت را متوقف کرد. این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر امیرکلا استان مازندران - شرکت امیدوار است با پیکسل بوک 2 بتواند ناکامی های قبلی را جبران کند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر امیرکلا استان مازندران

در چند روز گذشته ویدیوهای متعددی از پیکسل 4 - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر امیرکلا استان مازندران - روی اینترنت قرار گرفته و جزییات بسیاری از این گوشی فاش شده است. با منتشر شدن چندین ویدیو منتسب به این گوشی، فرصت پیدا کردیم تا مدل نارنجی رنگ و سفید را از نزدیک دیده و با سیستم تشخیص چهره آن نیز - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر امیرکلا استان مازندران - تا حد زیادی آشنا شویم. تلفن هوشمند جدید گوگل از ژست های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر امیرکلا استان مازندران - حرکتی مبتنی بر تکنولوژی سولی نیز پشتیبانی می کند.

عرضه گوشی پیکسل 4 با توجه به افت فروش تلفن های هوشمند، امتحان بزرگی برای گوگل است. اوایل سال جاری میلادی، «روث پورات» (Ruth Porat)، مدیر ارشد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر امیرکلا استان مازندران - مالی گوگل اعلام کرد کاهش تقاضا برای تلفن های هوشمند، منجر به افت فروش گوشی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر امیرکلا استان مازندران - های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر امیرکلا استان مازندران - پیکسل شده است.

غول فناوری برای تشویق کاربران به خرید گوشی های ساخت این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر امیرکلا استان مازندران - شرکت، میانرده های پیکسل 3A و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر امیرکلا استان مازندران - پیکسل 3A ایکس ال را اواسط اردیبهشت ماه معرفی کرد. اقدامی که نتیجه بخش بود و منجر به افزایش فروش دو برابری پیکسل ها در سه ماه دوم سال 2019 شد.

گوگل برای اولین بار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر امیرکلا استان مازندران - در سال 2016 از گوشی پیکسل رونمایی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone