تعمیرات یخچال سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24105.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

احتمال معرفی مدل 5G پیکسل 4XL و پیکسل 4a در رویداد مهرماه گوگل

بعد از افشای تصاویر زنده پیکسل 4 گوگل، حالا بنچمارک‌هایی که در سایت گیک بنچ از این گوشی منتشر شده اطلاعاتی از یک مدل با 8 گیگابایت رم را نشان می‌دهد. این در حالیست که ...

بعد از افشای تصاویر زنده پیکسل 4 گوگل، حالا بنچمارک‌هایی که در سایت گیک بنچ از این گوشی منتشر شده اطلاعاتی از یک مدل با 8 گیگابایت - تعمیرات یخچال سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - رم را نشان - تعمیرات یخچال سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می‌دهد. این در - تعمیرات یخچال سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - حالیست که قرار بوده پیکسل 4 با ۴ گیگابایت رم و پیکسل 4XL با - تعمیرات یخچال سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ۶ گیگابایت رم همراه شود.

برخی عقیده دارند که در این صورت پیکسل 4XL با دو ورژن ۶ و ۸ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. اما ماجرای مدل جدید پیکسل 4 به همین جا ختم نمی‌شود. در لیست گیکبنچ نام یک مدل جدید دیگر با نام پیکسل 4XL 5G هم به چشم می‌خورد. با این حساب به نظر - تعمیرات یخچال سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می‌رسد که گوگل یک مدل از پیکسل - تعمیرات یخچال سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - جدید را به تکنولوژی نسل پنجم اینترنت همراه و ۸ گیگابایت رم مجهز خواهد کرد.

تعمیرات یخچال سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

این مدل از چیپست اسنپدراگون 855 پلاس هم بهره می‌گیرد و البته احتمالا شاهد نسخه اورکلاک شده آن خواهیم بود. چیپست مذکور در تست تک هسته‌ای نمره ۷۶۱ و در تست چند هسته‌ای نمره ۲۳۲۶ را به دست آورده است.

از آن سو 9to5Google در کدهای اپ Google Camera جستجو کرده و - تعمیرات یخچال سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در کنار اسم رمزهای coral و flame که به ترتیب به پیکسل 4 و پیکسل 4XL اشاره دارند، یک اسم رمز دیگر هم با نام needlefish به چشم می‌خورد که شاید اشاره به یک مدل جدید با نام پیکسل 4a باشد.

با اینکه این موضوع کاملا در حد حدس و گمان است اما - تعمیرات یخچال سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - با - تعمیرات یخچال سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - توجه - تعمیرات یخچال سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به برنامه‌های گوگل برای - تعمیرات یخچال سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - عرضه پیکسل 3a در کنار پیکسل 3 و 3XL می‌توان متصور بود که احتمالا - تعمیرات یخچال سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تصمیم این شرکت بر عرضه یک گوشی میان رده در کنار گوشی‌های پرچمدار است، درست مثل کاری که اپل و سامسونگ طی سال‌های اخیر انجام داده‌اند.

در صورت درست بودن تمام این شایعات می‌توان اینطور گفت که گوگل امسال معرفی ۴ مدل پیکسل جدید را در برنامه‌های خود دارد: پیکسل 4، پیکسل 4XL، پیکسل 4a و پیکسل 4XL 5G.

فعلا قرار است پیکسل 4 و 4XL در - تعمیرات یخچال سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - رویداد Made by Google که در تاریخ - تعمیرات یخچال سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ۲۳ مهر (۱۵ اکتبر) برگذار می‌شود معرفی شده و در تاریخ ۳ آبان (۲۵ اکتبر) برای فروش در دسترس قرار بگیرند. البته در صورت حضور یک مدل 5G، معرفی و عرضه آن احتمالا - تعمیرات یخچال سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - با - تعمیرات یخچال سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تأخیر بیشتری انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone