تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24102.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کمپین مسئولیت اجتماعی اسنپ؛ زنان سرپرست خانواده چه می‌گویند؟

بیشتر از یک ماه از آغاز کمپین مسئولیت اجتماعی اسنپ برای حمایت از زنان سرپرست خانواده سپری می‌شود؛ کمپینی که بخشی آسیب پذیر از جامعه را هدف گرفته است. بر اساس آمارهای خود اسنپ بیش ...

بیشتر از یک ماه از آغاز کمپین مسئولیت اجتماعی اسنپ برای حمایت از زنان سرپرست خانواده سپری می‌شود؛ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کمپینی که بخشی آسیب پذیر از جامعه را هدف گرفته است. بر اساس آمارهای خود اسنپ بیش - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از ۳۰ هزار راننده زن در این پلتفرم به عنوان راننده مشغول فعالیت هستند. در کمپینی که اسنپ تحت عنوان «همراه زنان سرزمینم» برگزار کرده است، زنان سرپرست خانواده از پرداخت کمیسیون ۱۵ درصدی معاف می‌شوند.

اما دغدغه‌های زنان سرپرست خانواده چه هستند و آیا این کمپین تاثیر لازم را داشته است؟ «مریم موسوی فرسنگی» یکی از رانندگان زن اسنپ و سرپرست خانواده‌اش است - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که چند ماه بعد از تولد تنها فرزندش وارد این ناوگان شد. او ۳۹ ساله است و فوق دیپلم کامپیوتر دارد، سال‌ها قبل به دلیل بیکاری در بخش‌های اداری و بازرگانی مختلفی کار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کرده بود؛ اما با تولد فرزندش و سختگیری‌های دفاتر اداری برای مرخصی دادن، تصمیم گرفت در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اسنپ کار کند تا در زمان‌های آزاد خودش بتواند فعالیت کاری داشته باشد. مریم روزانه بین ۱۵ تا ۲۵ سفر دارد و به دیجیاتو می‌گوید که حذف کمیسیون‌ها در افزایش درآمدش تاثیرگذار بوده است:

«اسنپ حق کمیسیون را افزایش داد اما هزینه سفرها افزایش پیدا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نکرد و همین کار را برای من - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سخت کرده بود. قبل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از اجرای این طرح روزانه حدود ۳۰ هزار تومان کمیسیون به اسنپ پرداخت می‌کردم اما حالا این رقم از من کم نمی‌شود و در درآمد روزانه‌ام تاثیر دارد.»

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان

مریم می‌گوید که روزانه حدود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۱۳ ساعت کار می‌کند و این روند جز خستگی‌های جسمی، استهلاک خودروی او را هم بالا برده است. با اینکه او از حذف کمیسیون‌ها رضایت دارد اما معتقد است که اسنپ می‌تواند در موارد دیگری - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مانند خرید طرح ترافیک، تامین اینترنت و یا تعمیرات خودرو هم به کاربران راننده‌اش خدمات‌ دهد:

«اسنپ بهتر است به راننده‌هایی که امتیاز بالایی دارند و دائما مشغول کار هستند بیشتر اهمیت دهد چون مسافران همیشه بیشتر از رانندگان اهمیت دارند و همین موضوع باعث بی‌ارزش شدن رانندگان در میان مسافران هم شده‌است. اما مورد مهم‌تر افزایش ایمنی رانندگان زن است، به این صورت که دکمه‌ای برای امنیت آنها تعبیه شود تا در صورت بروز مشکل بتوانیم به آنها اطلاع دهیم.»

از طرفی «سعیده طبسی»، از دیگر رانندگان زن در اسنپ است که از ۸ سال قبل سرپرستی دختر و پسرش را عهده‌دار شد. پسرش ازدواج کرده و حالا او با دختر ۱۶ ساله‌اش زندگی‌ می‌کند. طبسی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۴۹ ساله است و پیش از اسنپ در سرویس مدارس و آژانس بانوان کار کرده‌است. طبسی به دیجیاتو می‌گوید که قبلا ساکن مشهد بوده و چند سالی‌ است که به کرج مهاجرت کرده و از اردیبهشت امسال، فعالیتش را در اسنپ آغار کرده است.

خودش می‌گوید علاقه زیادی به رانندگی دارد و به همین دلیل، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - قبلاً هم به عنوان راننده آژانس یا سرویس مدارس فعال بوده اما اکنون به این دلیل داشتن امنیت بیشتر وارد اسنپ شده است.

سعیده می‌گوید روزانه به طور میانگین ۸ تا ۱۰ سرویس در کرج دارد: «اطلاع دقیقی از درصد کمیسیونی که از من کسر می‌شد ندارم اما حدودا روزانه به رقم ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان می‌رسید. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پس قطعا این طرح برای من که هزینه زندگی را به دوش می‌کشم تاثیر گذار بوده. شاید این رقم برای برخی به چشم نیاید اما برای من تاثیرگذار بوده است و از این بابت خوشحالم.»

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان

سعیده هم مانند همکار دیگرش - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - باور دارد که اسنپ باید اهمیت بیشتری به رانندگان خود بدهد و همانطور که مسافران امکان نقد رانندگان را دارند، رانندگان هم باید چنین امکانی داشته باشند: «خودرو - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - من بخاطر بدحجابی یکی از مسافرانم ۱۰ روز توقیف - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شد و پس از آن وقتی به یکی از مسافرانم گفتم چنین اتفاقی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - برای من افتاده و لطفا حجاب‌تان را رعایت کنید، به من امتیاز منفی داد و یا یکی دیگر از مسافرانم بخاطر صدای بد لنت ترمز امتیاز منفی داده بود که این موارد منصفانه نیست.»

هم مریم و هم سعیده از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - حذف شدن کمیسیون‌ اسنپ رضایت دارند و آن را بی‌تاثیر در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تامین مخارج زندگی‌شان نمی‌دانند؛ با این حال آنها معتقدند که هر شغلی سختی خودش را دارد و برای - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - زنان راننده ناوگان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اسنپ به جز درآمد، افزایش ایمنی سفر هم بسیار مهم است.

اما در نهایت چند - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - زن به این کمپین پیوسته‌اند؟ «میثم ملاشریفی» مدیر بازاریابی اسنپ در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که اکنون بیشتر از ۳۰ هزار زن در اسنپ مشغول به فعالیت هستند و بیشتر از ۳۰۰ نفر در کمپین اخیر اسنپ برای حمایت از زنان سرپرست خانواده جای گرفته‌اند. او در رابطه با این کمپین، میزان استقبال از آن و همچنین ادامه داشتنش در آینده می‌گوید:

«این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کمپین تا آخر سال ۹۸ ادامه خواهد داشت و پس از آن تاثیرگذاری و استقبال از آن بررسی می‌شود تا با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داریم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - برای ادامه آن تصمیم گیری شود. پیوستن ۳۰۰ نفر به این کمپین تا امروز رقم بسیار خوبی‌ست و می‌توانیم بگوییم تا امروز مردم نیز استقبال بسیار خوبی از طرح کرده‌اند. اما برای ادامه آن در سال آینده و اینکه طرح با چه جزئیاتی ادامه داشته باشد و چگونه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - موثرتر عمل کند، هنوز تصمیم گیری نشده است.»

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان

ملاشریفی در مورد اهدافی که اسنپ با - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اجرای این طرح دنبال می‌کند به دیجیاتو توضیح داد که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این شرکت موظف به انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود است و این فرآیند در اسنپ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - جدی گرفته می‌شود: «اشتغالزایی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - همیشه دغدغه ما بوده است. طبق آمار رسمی حدود ۸۵ درصد از زنان سرپرست خانوار در کشور شاغل نیستند و این رقم قابل توجهی است. به همین دلیل سعی کردیم با حذف کمیسیون از زنان راننده سرپرست خانواده که در اسنپ مشغول هستند، فضا و بستر کار را برای آنها فراهم کنیم.»

اینطور که مدیر بازاریابی اسنپ به دیجیاتو می‌گوید حذف کمیسیون تا پایان سال ۹۸ برای اعضای این طرح که تا امروز ۳۰۰ نفر هستند، ادامه خواهد داشت. او در پاسخ به این سوال که کمیسیون این افراد حدوداً چه رقمی خواهد بود، عدد ۶۰۰ الی ۷۰۰ میلیون تومان را تا پایان سال - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - جاری پیش بینی می‌کند.

ملاشریفی همچنین - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می‌گوید امکان فعالیت برای زنان راننده در اسنپ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - با حضور در سرویس اسنپ رز و اسنپ اکو مهیاست، با این تفاوت که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سرویس اسنپ رز تنها در تهران راه‌اندازی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شده است و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - زنان سایر شهرها می‌توانند در اسنپ اکو فعالیت داشته باشند: «هیچ محدودیت و اجباری برای اینکه زنان فقط در اسنپ رز حضور داشته باشند، وجود ندارد. تنها تفاوت این است که اگر در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اسنپ رز باشند، درخواست‌های اسنپ رز به آنها نمایش داده می‌شود و اگر در اسنپ اکو باشند، درخواست‌های اسنپ اکو به آنها ارسال می‌شود.»

به گفته او، به طور میانگین زنان در ناوگان اسنپ روزانه ۷ سرویس جابه‌جا می‌کنند که بستگی به ساعات کار آنها این رقم متغیر است. او همچنین تاکید می‌کند که برای الگوریتم اسنپ در حالت اکو، تفاوتی نمی‌کند که راننده زن است یا مرد و سفر را به نزدیک‌ترین راننده نمایش می‌دهد.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان

اما یکی از مهم‌ترین مسائلی که زنان راننده اسنپ به آن اشاره کردند افزایش سطح امنیت آنها بود. مدیر بازاریابی اسنپ در مورد ارتقای سیستم‌های امنیتی رانندگان زن به دیجیاتو توضیح داد که آنها همیشه این موضوع را مد نظر داشته‌اند و برای افزایش آن تلاش کرده‌اند:

«هرچقدر تلاش کنیم کم است، با این حال ما اقدامات پیشگیرانه و یا اقداماتی برای همان زمان درنظر گرفته‌ایم که شامل نظارت‌های تیم پشتیبانی و همکاری با نیروی انتظامی می‌شود. ضمن آنکه رانندگان و مسافران هردو می‌توانند - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نظرات خود را در مورد رفتارهای طرف مقابل اعلام کنند و امتیاز دهند که بررسی همین اطلاعات مانند فیلتر عمل می‌کند تا مشکلات کمتری به وجود بیاید. به عبارت دیگر سوء پیشینه رانندگان در هنگام ثبت نام و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بررسی نظرات کاربران باعث می‌شود تا امنیت مسافران تامین شود و از سوی دیگر نظرات رانندگان درباره مسافران همین کاربرد را دارد.»

حمایت استارت‌آپ‌های بزرگ از زنان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی اخیرا بیشتر دیده می‌شود، شاید تا سال‌های قبل تنها کارخانه‌ها و برندهای بزرگ بودند که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اقدامات حمایتی و اجتماعی انجام می‌دادند اما در چند سال اخیر حمایت‌های استارت‌آپ‌های بزرگ از مردم در مقاطع مختلف مانند سیل و زلزله بسیار دیده شده است. در واقع همین امر موجب شده تا مردم بلوغ را در استارت‌آپ‌ها حس کنند و از آنها مانند بنگاه‌های بزرگ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اقتصادی توقع انجام مسئولیت‌های اجتماعی داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone