تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24099.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اچ‌تی‌سی مشخصات و زمان عرضه هدست واقعیت مجازی وایو کازموس را اعلام کرد

اچ‌تی‌سی در دی ماه سال قبل از هدست واقعیت مجازی وایو کازموس رونمایی کرده بود اما در آن زمان جزئیات چندانی از آن را در اختیار رسانه ها قرار نداد. اخیراً مشخصات و زمان عرضه ...

اچ‌تی‌سی در دی ماه سال قبل از هدست واقعیت مجازی وایو کازموس رونمایی کرده بود اما در آن زمان جزئیات چندانی از آن را در اختیار رسانه ها قرار نداد. اخیراً مشخصات و زمان عرضه این محصول اعلام کرده شده است.

Vive Cosmos - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد و به لطف طراحی ماژولار می توانید برخی از اجزای - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - آن را آپگرید کنید. این هدست از دو نمایشگر 3.4 اینچی از نوع LCD بهره می برد که هر کدام رزولوشن 1440 در 1700 پیکسلی (در مجموع 2880 در 1700 پیکسل) دارند. نرخ رفرش نمایشگرها 90 هرتز است و زاویه دید 110 درجه ای را ارائه می دهند. وایو کازموس با یک درگاه دیسپلی پورت 1.2 و USB 3.0 به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - کامپیوتر وصل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - می شود البته هدست می تواند با رابط وایرلس WiGig نیز به کامپیوتر وصل شود. وایو کازموس در مقایسه با نسل قبلی وزن کمتری دارد اما همچنان مشابه با وایو پرو از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - طریق یک بخش پشتی روی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - سر محکم می شود.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان

وایو کازموس تا 6 درجه آزادی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - (حرکت در 6 جهت) را به کاربر می دهد. ردیابی مکان کاربر با کمک 6 دوربین، یک حسگر شتاب و یک ژیروسکوپ انجام می شود. در مقایسه باید اشاره کرد که کازموس بر خلاف وایو اولیه و وایو پرو نیازی به حسگرهای اکسترنال برای ردیابی ندارد. به همین دلیل فرایند نصب این هدست ساده تر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - می شود اما در عوض بعید به نظر می رسد پایداری عملکرد آن به اندازه حسگرهای اکسترنال - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - باشد. مشابه با دیگر هدست های اچ‌تی‌سی که روی سر کاربر قرار می گیرند این مدل نیز از هدفون ویژه با صدای استریو سه بعدی به همراه میکروفن بهره می برد.

وایو کازموس از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - کنترلرهای حرکتی بهره می برد که حرکات آنها از طریق خود هدست ردیابی می شود. کنترلرها به تماس حساس هستند و به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - دو کلید، یک جوی استیک، یک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - کلید گریپ، یک بامپر و یک ماشه مجهز شده اند. اما یک مورد نگران کننده در مورد کنترلرها را نباید فراموش کرد: برای استفاده از آنها نیاز به دو باتری قلمی دارید و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - نمی توانید از روی دستگاه آنها - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - را شارژ کنید. به این ترتیب شاید در میان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - استفاده از هدست نیاز به تعویض باتری ها داشته باشید.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان

یکی از قابلیت های ویژه وایو کازموس طراحی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - ماژولار پنل جلویی هدست است. می توانید این بخش را جدا کرده و تجهیزات دیگری روی آن نصب کنید. از اولین تجهیزاتی که به این منظور در نظر گرفته شده ماد ردیابی خارجی وایو - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - کازموس است که امکان ردیابی توسط لایت هاوس SteamVR را فراهم می کند. البته به نظر می رسد در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - این حالت امکان استفاده از کنترلرهای کازموس را نداشته باشید. این ماژول در سه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - ماهه اول سال 2020 با قیمتی کمتر از 200 دلار روانه بازار می شود.

همین حالا امکان پیش سفارش وایو کازموس فراهم شده و از 3 اکتبر (11 مهر) روانه بازار می شود. در جدول زیر می توانید مشخصات فنی این محصول - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - را مشاهده کنید.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone