تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24121.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

افشای نفوذ روسیه به شبکه‌های محرمانه FBI در دوران اوباما

حدود ۳ سال قبل دولت اوباما به بهانه مداخله روس‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۳۵ دیپلمات این کشور را از خاک خود اخراج و دو مجتمع متعلق به کرملین را مصادره کرد. حالا اما برخی ...

حدود ۳ سال قبل دولت اوباما به بهانه مداخله روس‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۳۵ دیپلمات این کشور را از خاک خود اخراج و دو مجتمع متعلق به کرملین را مصادره - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - کرد. حالا اما برخی منابع از دلایل مهمتر و محرمانه ای برای اخراج این افراد سخن به میان آورده اند.

چند تن از مقامات دولت آمریکا در گفتگو با «یاهو نیوز» مدعی شده اند که این دیپلمات ها از سال ۲۰۱۰ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - در عملیاتی ضد جاسوسی نقش داشته اند که طی آن ارتباطات محرمانه FBI افشا شده است. به گفته این منابع روس ها قابلیت های رمزگشایی خود را به شکل چشمگیری ارتقا داده‌اند و ارتباطات رادیویی و موبایل های مبتنی بر فناوری PTT هم از دسترس آنها در امان نیست.

توان روسیه در رمزگشایی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - ارتباطات به شکل چشمگیری ارتقا یافته

تکنولوژی های جدید امکان رهگیری گفتگوها و مداخله در آن را به روس ها می دهد، هرچند مشخص نیست که این مورد به صورت آنی امکان پذیر است یا با تاخیر صورت می گیرد.

تنها سدی که در برابر عوامل اطلاعاتی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - روس ها مقاوم مانده سیستم های رادیویی با قوی ترین - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - الگوریتم های کدگذاری است اما ظاهرا FBI به سامانه ای با کدگذاری متوسط متکی بود. این سازمان برای مقابله با جاسوسی روسیه به استفاده از سیستم های رادیویی جدید با کدگذاری قوی تر روی آورده است.

هنوز - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - مشخص نیست که این کشور چگونه به شبکه FBI نفوذ کرده اما برخی مقامات درباره احتمال وجود جاسوس ها ابراز نگرانی کرده اند. طبق ادعای آمریکایی ها رخنه اطلاعاتی محدود بوده و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - طرف مقابل با انجام - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - برخی اقدامات شکستن کدها را لو داده است.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان
یکی از مراکز مصادره شده روسیه

با این حال نمی توان روی پیامدهای این رسوایی سرپوش گذاشت. پس از محرز شدن جاسوسی روسیه FBI - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - و CIA برخی ارتباطات خود - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - را متوقف کردند و بسیاری از سازمان های دولتی هم در تاسیسات و رویه های کاری خود تغییراتی نظیر جایگزینی متناوب الگوریتم های رمزگذاری ایجاد کردند.

دلیل تعلل آمریکایی ها در واکنش به این اقدامات مشخص نیست اما در آن - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - دوران اوباما به دنبال برقراری روابط نزدیکتر با روسیه و همکاری با آنها در زمینه های استراتژیک بود. از طرف دیگر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - برخی مقامات امنیتی از اقدام متقابل کرملین و مجازات جاسوسان امریکایی در این کشور هراس داشتند. همین عوامل باعث شد به توقف این عملیات از سوی روسیه دل ببندند؛ امیدی واهی که با تلاش آنها برای دخالت در انتخابات - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - ۲۰۱۶ ریاست جمهوری به باد رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone