تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24111.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی ردمی K20 پرو عملکرد دوربین سلفی را بهتر نشان می دهد [تماشا کنید]

یکی از یوتیوبرهای مطرح کانال Jerry Rig به نام «زک» در ویدیویی گوشی ردمی K20 پرو شیائومی را کالبدشکافی و اجزای داخلی آن را بررسی می‌کند. جذاب‌ترین بخش این اسمارت‌فون که در اروپا با نام  Xiaomi Mi ...

یکی از - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوی استان آذربایجان غربی - یوتیوبرهای مطرح کانال Jerry Rig به - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نام «زک» در ویدیویی گوشی ردمی K20 پرو شیائومی را کالبدشکافی و اجزای داخلی آن را بررسی می‌کند. جذاب‌ترین بخش این اسمارت‌فون که در اروپا با نام  Xiaomi Mi 9T Pro شناخته می‌شود دوربین سلفی بیرون جهنده است اما البته جذابیت‌های آن به همین جا خلاصه نمی‌شود.

تمام منفذهای دستگاه از جمله این دوربین سلفی بیرون جهنده به طرز جالبی با پوشش‌های لاستیکی پوشانده شده‌اند. - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوی استان آذربایجان غربی - K20 پرو در اصل قرار بوده فاقد قابلیت ضد آب باشد و حتی در مقابل پاشیده شدن آب نیز مقاوم نشده. اما با وجود این پوشش‌های پلاستیکی احتمالا این گوشی نسبت به سایر گوشی‌هایی با وضعیت مشابه، مقاومت بیشتری در برابر مایعات از خود نشان می‌دهد.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوی استان آذربایجان غربی

زک - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با برداشتن درب پشتی دستگاه مادربرد و سایر سخت‌افزار داخلی آن را نیز به نمایش - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در آورده است. تعدادی زیادی پنل و بردهای زیرمجموعه در درون مادربرد - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پنهان شده‌اند. - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پنل شفاف پشتی هم دید واضحی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از استپ موتور و پیچی که باعث - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوی استان آذربایجان غربی - حرکت دوربین بیرون جهنده می‌شوند به دست می‌دهد.

پیشتر هم زک ویدیوی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تست مقاومتی از این گوشی منتشر کرده بود که در آن با استفاده از ابزار تیز - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و برنده مختلفی از جمله کاتر مقاومت بدنه، نمایشگر و همچنین دوربین‌های K20 پرو را - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به چالش می‌کشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone