تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24122.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

روابط عمومی شستا: رایتل تنها در مباحث فنی تابع سازمان تنظیم مقررات است

مدیر روابط عمومی شستا در خصوص حواشی ایجاد شده پیرامون انتصاب مدیرعامل جدید این اپراتور تاکید کرده که بر اساس قانون تجارت مدیرعامل هر شرکتی را اعضای هیئت مدیره آن شرکت انتخاب می‌کنند. به گفته او ...

مدیر روابط عمومی شستا در خصوص حواشی ایجاد شده پیرامون انتصاب مدیرعامل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زرندیه استان مرکزی - جدید این اپراتور تاکید کرده که بر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زرندیه استان مرکزی - اساس قانون تجارت مدیرعامل هر شرکتی را اعضای هیئت مدیره آن شرکت انتخاب می‌کنند. به گفته او رایتل تنها در مباحث فنی تابع سازمان تنظیم مقررات است.

«حسن محمدی» مدیر روابط عمومی شستا با اعلام این موضوع که ملاحظات قانونی و حقوقی مرتبط با انتخاب مدیرعامل یک شرکت کاملا در قانون مشخص است تاکید کرده روند انتخاب مدیرعامل در یک شرکت بزرگ همچون رایتل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زرندیه استان مرکزی - یک روند طولانی است:

«طبیعتا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زرندیه استان مرکزی - فردی که می‌خواهد به عنوان مدیرعامل یک - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زرندیه استان مرکزی - اپراتور (رایتل) انتخاب شود علاوه بر اینکه باید تاییدیه‌های حراستی داشته باشد، باید تاییدیه‌های مقامات ارشد وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی به عنوان سهامداران اصلی را هم داشته باشد.»

به گفته محمدی «مینا مهرنوش» مدیرعامل جدید رایتل از اسفند ماه سال گذشته برای عضویت در هیات مدیره رایتل انتخاب شده بود: «اما از آنجایی که برای انتصاب - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زرندیه استان مرکزی - مدیرعاملی باید تاییدیه‌های مجدد گرفته شود، از حدود دو ماه پیش که نام او به عنوان گزینه مدیرعاملی رایتل مطرح - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زرندیه استان مرکزی - شد، مراحل استعلام‌ و همچنین مصاحبه‌های او با مدیران شستا، سازمان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زرندیه استان مرکزی - تامین اجتماعی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد.»

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زرندیه استان مرکزی

محمدی در ادامه با اشاره به اینکه رایتل یک شرکت زیر مجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است، گفت: «مباحث فنی و زیرساختی را باید از مباحث مدیریتی تفکیک کرد؛ در بحث‌های فنی رایتل تابع - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زرندیه استان مرکزی - سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است ولی در موضوعات مدیریتی بدیهی است سهامدار عمده بر اساس قانون - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زرندیه استان مرکزی - تجارت و سایر ملاحظات تجاری اعمال مدیریت می کند.»

به گفته محمدی سازمان تنظیم مقررات دقیقا در روزی که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زرندیه استان مرکزی - قرار بود مهرنوش به عنوان مدیرعامل معرفی شود، مصوبه‌ای جدید را تنظیم می‌کند؛ او باور دارد که اگر این مصوبه اخیر از سوی نهادهای ذی‌صلاح تایید شود رایتل هم مانند سایر اپراتورها تابع قانون خواهد بود: «در حال حاضر اما ر اساس قانون، تصمیم‌گیرنده در امور هر شرکتی، اعضای هیئت مدیره آن شرکت هستند و در موضوع انتصاب مدیرعامل رایتل هم همین موضوع برای ما مورد تاکید است.»

او در ادامه با اشاره به خبر استعفای اعضای هیئت مدیره رایتل گفت: «همین اعضای هیئت مدیره رایتل در تاریخ دوم شهریورماه امضاء کردند که خانم مینا مهرنوش به عنوان مدیرعامل اپراتور رایتل انتخاب - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زرندیه استان مرکزی - شود.»

محمدی در انتهای صحبت‌های خود اعلام - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زرندیه استان مرکزی - کرده که قطعا با حسن تعامل سهامدار عمده و وزارت ارتباطات این چالش حل و فصل خواهد شد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زرندیه استان مرکزی

گفتنیست  مینا مهرنوش مدیرعامل جدید اپراتور رایتل در روزی که به این سمت دست یافته معاونان فعلی فنی شبکه و فناوری اطلاعات رایتل را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زرندیه استان مرکزی - برکنار و افراد دیگری را به عنوان سرپرست و جایگزین آن منصوب کرده است.

برای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زرندیه استان مرکزی - کسب اطلاعات بیشتر از حواشی پیش آمده بر سر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زرندیه استان مرکزی - انتخاب مینا مهرنوش می‌توانید به این گزارش مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کی بانو نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
خوب هستید؟ احیانا مرکز شما اطراف روستای قاسم آباد زرندیه اعزام نیرو داره.
پاسخ: بله در روستای قاسم آباد شهر زرندیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone