تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24106.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

گارتنر: بلاک چین تا ۱۰ سال آینده صنایع را زیر و رو خواهد کرد

بنا بر پیش‌بینی «گارتنر» غول مدیریت سیستمی فناوری اطلاعات، تکنولوژی بلاک چین تا ۱۰ سال آینده باعث تغییر و تحول بسیاری از صنایع خواهد شد. دیوید فرلانگر (Davide Furlonger) معاون بخش تحقیقات گارتنر می‌گوید: طی ...

بنا بر پیش‌بینی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - «گارتنر» غول مدیریت سیستمی فناوری اطلاعات، تکنولوژی بلاک چین تا ۱۰ سال آینده باعث تغییر و تحول بسیاری از صنایع خواهد شد.

دیوید فرلانگر (Davide Furlonger) معاون - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بخش تحقیقات گارتنر می‌گوید:

طی بررسی‌های انجام شده روی برنامه‌های مدیران فناوری اطلاعات در سال ۲۰۱۹، ۶۰ درصد این مدیران انتظار دارند تا ۳ سال آینده، تکنولوژی بلاک چین بخشی از صنعت را به خود اختصاص دهد. اما زیرساخت‌های فعلی دیجیتال سازمان‌ها و همچنین نبود نظارت کافی و شفاف بر این حوزه، مدیران فناوری اطلاعات را از ارزش کلی این تکنولوژی محروم کرده است.

این نتایج زمانی اهمیت خود را نشان می‌دهند که بدانیم طی تحقیقات مشابه‌ سال گذشته گارتنر، ۶۰ درصد مدیران فناوری اطلاعات (CIO) از تکنولوژی بلاک چین مطلع بودند و از این تعداد، تنها ۲۲ درصد احتمال استفاده از آن در آینده را می‌دادند.

بر اساس همین داده‌ها،  ۱۸ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - درصد از مدیران ارشد شرکت‌های سرمایه‌گذاری و بانکداری استفاده از تکنولوژی بلاک چین را طی ۱۲ ماه آینده در دستور کار قرار داده‌اند. ۱۵ درصد نیز در ۲ سال آینده اقدام به استفاده از این تکنولوژی خواهند کرد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان
هایپ سایکل گارتنر برای فناوری بلاک چین - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در سال 2019

فرلانگر معتقد است که در آینده از این تکنولوژی به صورت کلیدی در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سیستم‌های بانکداری و سرمایه‌گذاری استفاده شود. وی همچنین به توسعه و بالا بردن مقبولیت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - توکن‌ها خوشبین است ولی می‌گوید برای رسیدن به این هدف نیاز است تا از بلاک چین در زمینه‌های غیر تکنولوژیک نیز استفاده شود.

در بخش دیگری از گزارش آمده است که بلاک - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - چین می‌تواند منجر به خلق توکن‌های شخصی کاربران شود و به کمک این توکن‌ها، می‌توان رقابتی برای فروش و معامله محصولات مختلف طراحی کرد. فرلانگر در این رابطه می‌گوید:

حجم زیاد کاربران و نوآوری‌های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - جدید باعث می‌شود تا بخش بازی این تکنولوژی به محلی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برای آزمایش کاربرد‌های نوآورانه تبدیل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شود. این بهترین بستر برای توسعه مهم‌ترین ویژگی‌های بلاک چین - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - یعنی توکن‌سازی و غیرمتمرکز سازی است.

در آخر گارتنر در گزارش خود آورده است که از بلاک چین - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می‌توان برای ردیابی محصولات، جلوگیری از جعل توکن، مدیریت انبار و حسابرسی استفاده کرد. - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - البته شکوفایی این تکنولوژی زمانی محقق می شود که با هوش مصنوعی و اینترنت اشیا ادغام شود. همچنین گارتنر می‌گوید اگر توکن‌سازی و غیرمتمرکز سازی صورت نگیرد، اکثر کسب‌وکارها شاهد ارزش افزوده خاصی نخواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone