تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24095.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

وزارت ارتباطات مدیر عامل جدید رایتل را به رسمیت نمی‌شناسد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با انتشار بیانیه‌ای انتصاب مینا مهرنوش که عصر امروز به عنوان مدیرعامل جدید رایتل معرفی شده بود را فاقد وجاهت دانست و خبر داد که تصمیمات وی مورد قبول رگولاتوری ...

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با انتشار بیانیه‌ای انتصاب مینا مهرنوش که عصر امروز به عنوان مدیرعامل جدید رایتل معرفی شده بود را فاقد وجاهت دانست - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - خبر داد که تصمیمات وی مورد قبول رگولاتوری نخواهد بود.

ظهر امروز رگولاتوری اعلام کرده بود که برای انتصاب مدیرعامل و اعضای هیات مدیره - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - اپراتورهایی که بالای ۵۰۰ هزار کاربر دارند، افراد باید از لحاظ فنی صلاحیت رگولاتوری را دریافت کنند. اما عصر امروز و چند ساعت بعد، رایتل رسماً مینا مهرنوش را به عنوان مدیرعامل جدیدش معرفی کرد و گفت که او از دوم شهریور ماه به عنوان مدیرعامل انتخاب شده است.

حالا رگولاتوری با انتشار بیانیه‌ای رسماً اعلام کرده که انتصاب مهرنوش از نظرش فاقد وجاهت بوده و تصمیمات وی مورد قبول رگولاتوری نیست. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همچنین اعلام کرده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - است که علیرغم ادعای انتصاب مدیرعامل جدید از دوم شهریور ماه، تمامی مکاتبات اپراتور رایتل با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ابتدای شهریور تاکنون با امضای سرپرست این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - اپراتور انجام - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - شده است.

متن کامل بیانیه رگولاتوری به این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - شرح است:

«با توجه به اخبار منتشر شده در خصوص انتصاب مدیرعامل جدید برای شرکت خدمات ارتباطی رایتل ، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - ذکر موارد زیر ضروری است:

۱- بر اساس پروانه های صادر شده از سوی رگولاتوری، مصوبات کمیسیون - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - تنظیم مقررات - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - ارتباطات برای تمامی دارندگان پروانه لازم الاجراست و این موضوع در پروانه رایتل نیز با صراحت قید شده است.

۲- - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - مصوبه الزامات احراز صلاحیت حرفه ای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - مدیران و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - دارندگان پروانه در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - حوزه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - ICT به اپراتور مذکور ابلاغ و برای اپراتور درباره - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - انتصاب مدیرعامل جدید نیز لازم الاجراست.

۳- علیرغم ادعای انتصاب مدیرعامل جدید از دو شهریور ماه، تمامی مکاتبات اپراتور رایتل با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ابتدای شهریور تاکنون با امضای سرپرست این اپراتور انجام شده است.

۴- بر اساس مصوبه کمیسیون هرگونه انتصاب قبلی در خصوص مدیرعامل و اعضای هیات مدیره که در روزنامه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - رسمی ثبت شده باشد مشمول مصوبه اخیر کمیسیون نمی باشد. که این موضوع در خصوص مدیر عامل جدید محقق - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - نشده است.

لذا با توجه به موارد فوق و به دلیل عدم رعایت مصوبه کمیسیون این انتصاب از نظر رگولاتوری فاقد وجاهت بوده و اقدامات و تصمیمات ایشان مورد قبول رگولاتوری نخواهد بود. بدیهی در صورت اصرار شرکت مذکور برای انتصاب ایشان لازم است تا مشخصات و سابقه کاری ایشان برای رگولاتوری ارسال شود تا مراحل بررسی صلاحیت حرفه ای ایشان بر اساس مصوبه کمیسیون صورت پذیرد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone