تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13661.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

طراحی مفهومی می ۱۲ شیائومی از دوربین زیر نمایشگر خبر می‌دهد

طرح مفهومی به اشتراک گذاشته شده از می ۱۲ شیائومی،‌ طراحی پنل جلویی و پشتی دستگاه را به خوبی نشان می‌دهد. احتمال دارد چینی‌ها موبایل جدید خود را با دوربین زیر نمایشگر و مجهز به ...

طرح مفهومی به اشتراک گذاشته شده از می - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - ۱۲ شیائومی،‌ طراحی پنل جلویی و پشتی دستگاه را به خوبی نشان می‌دهد. احتمال دارد چینی‌ها موبایل جدید خود را با دوربین زیر نمایشگر و مجهز به چهار دوربین در پنل پشتی به بازار عرضه کنند.

می ۱۲ شیائومی احتمالا اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده وارد بازار می‌شود. تصاویر مفهومی جدیدی از این موبایل به اشتراک گذاشته شده که نمایشگر دستگاه را بدون بریدگی نشان می‌دهد.

طراحی دستگاهی که در تصاویر ارائه شده دیده می‌شود تا حدی شبیه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - به «می ۱۱» شیائومی است. می ۱۲ از ماژول دوربین مشابهی بهره می‌برد اما تعداد سنسورهای آن افزایش پیدا کرده است. قسمت جلوی آن نیز تقریبا مشابه بوده و فقط بریدگی روی نمایشگر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - نیز حذف شده است.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان

گوشی می ۱۲ همانطور که در این تصاویر نیز مشخص است از دوربین زیرنمایشگر بهره می‌برد. تقریبا می‌توان گفت که در اطراف نمایشگر هیچ حاشیه‌ای دیده نمی‌شود و لبه‌های آن دارای انحنا هستند. لبه‌های پنل پشتی موبایل نیز برای حفظ تناسب با نمایشگر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - دارای انحنا هستند. در پنل پشتی دستگاه نیز ماژول دوربین چهارگانه و دو فلاش LED دیده می‌شود.

نام برند تجاری شیائومی نیز در پشت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - دستگاه دیده می‌شود و طراح به دو صورت عمودی و افقی آن را به تصویر کشیده است. همچنین دکمه‌های فیزیکی گوشی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - که احتمالا شامل دکمه پاور و تنظیم صدا می‌شود در سمت راست آن قرار گرفته است.

گوشی‌های شیائومی طرفداران خودش را دارد و گفته می‌شود از زمان عرضه سری ردمی نوت ۱۰ در هند، شیائومی حدود ۲ میلیون دستگاه به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون دلار فروخته است. سری ردمی نوت در سراسر جهان و به ویژه در هند محبوبیت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - بسیار زیادی پیدا کرده است. به گفته «مانو کومار جین» مدیر شیائومی هند اگر ردمی یک برند مستقل محسوب می‌شد، به تنها رتبه سوم یا چهارم بازار هند را کسب می‌کرد. همچنین در یک ماه و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - نیم از زمان عرضه خود تاکنون بیش از ۴۰ - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - میلیون دلار گوشی از سری می ۱۱ ردمی به فروش رسیده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone