تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13620.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ویوو Y73 معرفی شد؛ چیپست هلیو G85 و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی

«ویوو Y73» به عنوان قدرتمندترین موبایل سری Y مجهز به تراشه «هلیو G85»، نمایشگر با نسبت ابعاد بزرگ، ماژول دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، شارژ سریع ۳۳ وات و طراحی فوق‌العاده باریک معرفی ...

«ویوو Y73» به عنوان قدرتمندترین موبایل سری - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران - Y مجهز به تراشه «هلیو G85»، نمایشگر با نسبت ابعاد بزرگ، ماژول دوربین سه‌گانه شامل دوربین - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران - اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، شارژ سریع ۳۳ وات و طراحی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران - فوق‌العاده باریک معرفی شد.

ویوو Y73 از طراحی بسیار جذابی برخوردار است زیرا پنل پشتی آن به شیشه ضد اثر انگشت AG با طرح الماس مجهز شده است. به ادعای شرکت تولید کننده، این گوشی فقط ۱۷۰ گرم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران - وزن و ۷.۳۸ میلی متر عرض دارد.  نمایشگر ۶.۴۴ اینچی AMOLED آن از وضوح تصویر Full HD، - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران - نرخ تازه‌ سازی ۶۰ هرتز، تراکم پیکسلی 408 پیکسل در اینچ و HDR10 پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران

گوشی جدید ویوو از تراشه هلیو G85 مدیاتک، ۸ گیگابایت حافظه رم، ۳ گیگابایت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران - حافظه داخلی و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد. از دیگر مشخصات قابل توجه ویوو Y73 می‌توان به اسلات کارت microSD و سیستم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران - عامل FunTouch - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران - 11.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ اشاره کرد. همچنین باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند.

ماژول دوربین پشتی آن از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک لنز عمق سنج ۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و برای تصاویر سلفی یا تماس‌های ویدیویی یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در روزنه مخصوص روی نمایشگر دیده می‌شود.

این گوشی همچنین دارای پورت USB Type-C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر است. گزینه‌های اتصال گوشی نیز شامل شبکه ۴G، خشاب سیم کارت دوگانه، 2.4/5GHz WiFi و Bluetooth 5.0 می‌شود.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران

گوشی ویوو Y73 در دو رنگ Diamond Flare (آبی گرادیانی) و Roman Black (بدون طرح الماس) و با برچسب قیمتی ۳۱۵ دلار وارد بازار هند شده است. همچنین این گوشی برای خرید از طریق پلتفرم‌هایی مانند فلیپ‌کارت از تاریخ ۲۲ خرداد در دسترس خواهد بود.

- تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone