تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13628.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

 سیستم حمل و نقل فوق سریع زیرزمینی بورینگ اولین مسافران را جابه‌جا می‌کند

سیستم حمل و نقل فوق سریع زیرزمینی شرکت بورینگ بعد از حدود دو سال از زمان تایید پروژه و با گذشت یک سال پس از اتمام ساخت، کار خود را در آغاز کرد تا نخستین ...

سیستم حمل و نقل فوق سریع زیرزمینی شرکت بورینگ بعد از - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - حدود - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - دو سال از زمان تایید پروژه و با گذشت یک سال پس از اتمام ساخت، کار خود را در آغاز کرد تا نخستین مسافران خود را در لاس‌وگاس جابه‌جا کند.

این سیستم حمل و نقل، شرکت‌کنندگان در همایش را بین ایستگاه‌های زیرزمینی جابجا می‌کند و انتظار می‌رود که - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - اولین بخش از شبکه حمل‌ونقل در حال گسترش سراسر - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - شهر باشد. در این سیستم، دو مسیر یک طرفه طراحی شده است تا مسافران سه ایستگاه را در عمق ۱۲ متری زیر سطح زمین جابجا کند.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران

تمام مسیر ۲.۷ کیلومتری این تونل را می‌توان در کمتر از دو دقیقه به پایان رساند. برای این مسیر خودروی‌های برقی تسلا به همراه راننده در نظر گرفته شده که طبق گفته شرکت فست (Fast) سرعت این خودروها حدود ۶۴ کیلومتر در ساعت است.

کسانی که با برنامه‌های شرکت بورینگ آشنا هستند احتمالا بدانند که این پروژه بسیار متفاوت‌تر از برنامه‌های ایلان ماسک هنگام تاسیس شرکت در ۵ سال پیش است. در آن زمان طبق برنامه‌های ماسک تصور می‌شد که پیش از انتقال مسافران در تونل‌های زیرزمینی، خودروها توسط آسانسور به - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - سطح زیر زمین منتقل شوند و سفر آن‌ها با سرعت بسیار بیشتری انجام می‌شود. همچنین وب‌سایت شرکت همچنان اعلام می‌کند که این خودروها می‌توانند تا سرعت ۲۴۰ کیلومتر در ساعت حرکت کنند.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران

با این - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - وجود هرچند ممکن است اولین عملیات تجاری این شرکت در مقایسه با برنامه‌های گذشته آن ناامید‌کننده باشد، اما هم اکنون توسط این تونل می‌توان در یک ساعت ۴۴۰۰ مسافر را جابجا کرد و برنامه‌های گسترده‌ای برای پیشرفت سیستم در نظر گرفته شده است که شامل ایجاد ایستگاه‌های جدید در مسیر می‌شود.

این پروژه در حال حاضر به عنوان «حلقه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - وگاس» شناخته می‌شود و به گفته شرکت توسعه‌دهنده در آینده احتمالا شامل ۴۳ ایستگاه مجزا خواهد شد که در هر ساعت ۵۱ هزار مسافر را جابجا می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بشرا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
عرض ادب حالتون خوبه؟ شرکت شما آیا منطقه طالقانی گلوگاه تعمیرات داره
پاسخ: بله در طالقانی شهر گلوگاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone