تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13621.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سونی از پهپاد حرفه‌ای ۹۰۰۰ دلاری ایرپیک S1 رونمایی کرد [تماشا کنید]

سونی از پهپاد حرفه‌ای «ایرپیک S1» مجهز به دوربین‌‌ها‌یی با قابلیت تصویربرداری با کیفیت، مقاوم در برابر وزش باد، قدرت تشخیص جلوگیری از برخورد با مانع، سرعت پرواز خوب با قیمت ۹۰۰۰ دلار رونمایی کرد. ...

سونی از پهپاد حرفه‌ای «ایرپیک S1» مجهز به دوربین‌‌ها‌یی با قابلیت تصویربرداری - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - با کیفیت، مقاوم در برابر وزش باد، قدرت تشخیص جلوگیری از برخورد با مانع، سرعت پرواز خوب با قیمت ۹۰۰۰ دلار رونمایی کرد.

پهپاد ایرپیک اس وان (Airpeak S1) با وزن ۲.۵۳  کیلوگرمی (به همراه دوربین) که برای اولین بار در CES 2021 نمایش داده شده بود از دوربین‌های بدون آینه سونی از جمله A7S Mark III، FX3 و Alpha 1 با قابلیت فیلمبرداری 8K بهره می‌برد و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - مجهز به گیمبال Gremsy T3 است که به صورت انحصاری برای پهپاد‌های ایرپیک طراحی شده است و باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. هنگام استفاده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - از دوربین، پهپاد حدود ۱۲ دقیقه پرواز خواهد کرد و همچنین لازم به ذکر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - است که دوربین پهپاد به باتری‌های مخصوص خودش نیاز دارد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان

سونی علاوه بر معرفی مشخصات این محصول، ویدیویی از انواع تصاویری که می‌توان با هواپیمای بدون سرنشین جدید گرفت، منتشر کرده است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ایرپیک S1 سونی، پایداری و مقاومت آن در برابر باد است. طبق - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - گفته سونی، این پهپاد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - می‌تواند هنگام - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - وزش بادی به سرعت ۲۰ متر بر ثانیه ثابت بماند و پنج مجموعه دوربین استریو آن باعث جلوگیری از برخورد پهپاد به موانع می‌شود. سونی حتی برای انجام برخی آزمایش‌های - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - این پهپاد از آژانس فضایی ژاپن کمک گرفته است.

پهپاد ایرپیک سرعت بسیار خوبی نیز دارد و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - ۳.۵ ثانیه تا سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت می‌تواند اوج بگیرد. - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - با این حال سونی در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - گزارش خود به سرعت یا - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - شتاب پهپاد هنگام پرواز اشاره‌ای نکرده است.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان

ایرپیک S1 فقط با کنترلر موجود کنترل خواهد شد اما سونی اپلیکیشنی به نام Airpeak Flight دارد که استفاده از - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - آن کار را ساده می‌کند. در حال حاضر این اپلیکیشن فقط برای سیستم‌عامل‌های iOS و iPadOS در دسترس است و امکان کنترل دوربین و گیمبال را فراهم می‌کند. حالت کنترل دیگری علاوه بر شیوه معمول برای ایرپیک در نظر گرفته شده که یک نفر کنترل پرواز و دیگری کنترل دوربین‌ها را به عهده دارد. همچنین محدوده پشتیبانی کنترلر هنوز در حال آزمایش است.

سونی انتظار دارد پهپاد ایرپیک S1 خود را در پاییز سال جاری به بازار عرضه کند. قیمت آن ۹۰۰۰ دلار خواهد بود که شامل دوربین‌ها یا گیمبال نمی‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone