تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13629.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

چگونه از روشن شدن صفحه توسط نوتیفیکیشن‌ها در اندروید جلوگیری کنیم؟

نوتیفیکیشن‌ها در اندروید مسیر مهمی برای ارتباط میان کاربر و اپ‌ها به شمارمی‌روند؛ اما گاهی ممکن است برخی از توسعه‌دهندگان استفاده از چنین مسیری را مورد سوء استفاده قرار دهند. برای مثال اسپم نوتیفکیشن‌ها ممکن ...

نوتیفیکیشن‌ها در اندروید مسیر مهمی برای ارتباط میان کاربر و اپ‌ها به شمارمی‌روند؛ اما گاهی ممکن است برخی از توسعه‌دهندگان استفاده از چنین مسیری را مورد سوء استفاده قرار دهند. برای مثال - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - اسپم نوتیفکیشن‌ها ممکن است در موارد بسیاری - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - آزاردهنده باشد و خاموش کردن آن نیز باعث غافل ماندن کاربر از موارد مهم شود.

در حالت عادی نوتیفیکیشن‌ها توسط صدا یا لرزش اعلام حضور می‌کنند. اما برخی اپ‌های خاص برای جلب توجه بیشتر، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - اقدام به روشن کرده صفحه‌نمایش هنگام اعلام می‌کنند. چنین حالتی نه تنها آزاردهنده است، بلکه می‌تواند به کاهش شارژدهی باتری ختم شود. متاسفانه تنظیمات داخل سیستمی برای غیرفعال کردن چنین حالتی در اندروید وجود ندارد. اگرچه در برخی دستگاه‌ها - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - می‌توان روشن شدن صفحه‌نمایش را برای تمامی اپ‌ها فعال کرد، اما روند معکوس آن امکان‌پذیر نیست.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان

راه حل اول برای رفع مشکل، رفتن به تنظیمات خود برنامه و جستجو برای گزینه‌ای مرتبط با روشن شدن نمایشگر هنگام اعلام نوتیفیکیشن‌ها در اندروید است. برای - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - مثال اسنپ‌چت یکی از اپ‌هایی است که صفحه‌نمایش را روشن می‌کند. برای غیرفعال کردن چنین قابلیتی تنها کافی است تا به پروفایل خود بروید - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - و با انتخاب گزینه تنظیمات (آیکن چرخ‌دنده) به قسمت Notifications بروید و سپس گزینه Wake Screen را غیرفعال کنید.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان

اگر در داخل اپلیکیشن ویژگی گفته شده وجود نداشته باشد، می‌توانید اقدام به بی‌صدا کردن نوتیفیکیشن‌ها در اندروید برای اپ خاصی کنید. - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - در چنین حالتی، اپلیکیشن دیگر نمی‌تواند هنگام خاموش بودن صفحه، اقدام به روشن کردن آن یا پخش - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - صدا یا لرزش کند؛ اما جزئیات آن همچنان در پنل نوتیفیکیشن‌ها - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - نمایش داده می‌شود. برای شروع نوار بالایی دستگاه خود را یک یا دوبار پایین - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - بکشید تا به صورت کامل باز شود. سپس آیکن چرخ‌دنده - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - را لمس کنید تا وارد قسمت تنظیمات شوید. 

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان

سپس گزینه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - Apps & Notifications را انتخاب کنید.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان

اکنون See All Apps را لمس کنید تا لیست کاملی از اپ‌های نصب شده در موبایل یا تبلت نمایش داده شود.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان

اپلیکیشن مورد نظر خود را در لیست پیدا کنید.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان

حالا گزینه Notification را انتخاب کنید.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان

اگر نمی‌خواهید تنظیمات خاصی را انتخاب - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - کنید، می‌توانید با انتخاب گزینه زیر، تمامی نوتیفکیشن‌های یک - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - برنامه را بی‌صدا کنید.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان

اما اگر می‌خواهید تنها قسمت خاصی را بی‌صدا کنید می‌توانید از بخش Notifications Channels موارد دلخواه را انتخاب کنید. 

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان

اکنون گزینه Silent را لمس کنید.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان

پس از بی‌صدا کردن نوتیفیکیشن، گزینه Minimize نیز نمایش داده می‌شود که با روشن کردن آن، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - نوتیفیکیشن تنها به صورت نوار باریکی بدون - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - جزئیات در پنل نمایش داده می‌شود. 

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان

امیدواریم گوگل در آپدیت‌های بعدی سیستم عامل خود، گزینه اختصاصی برای جلوگیری از روشن شدن صفحه نمایش توسط نوتیفیکیشن‌ها در اندروید را اضافه کند. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone