تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13630.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

جو بایدن ممنوعیت استفاده از اپلیکیشن‌های تیک‌تاک و وی‌چت را لغو کرد

«جو بایدن» ریاست جمهوری آمریکا، ممنوعیت استفاده از اپلیکیشن‌های «تیک‌تاک»، «وی‌چت» و هشت اپلیکیشن چینی دیگر را لغو کرد. «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا،‌ فعالیت این اپلیکیشن‌ها را ممنوع اعلام کرده بود. بایدن می‌گوید ...

«جو بایدن» ریاست جمهوری آمریکا، ممنوعیت استفاده از اپلیکیشن‌های «تیک‌تاک»، «وی‌چت» و هشت اپلیکیشن چینی دیگر را لغو کرد. «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا،‌ فعالیت این اپلیکیشن‌ها را ممنوع اعلام کرده بود.

بایدن می‌گوید به جای ممنوع کردن چنین برنامه‌هایی، دولت باید تهدید‌های مربوط به آنها - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - را شناسایی و راهکارهایی برای خنثی کردن تهدید‌ها در نظر بگیرد. وی قصد دارد تحقیق در مورد چنین برنامه‌هایی را که ممکن است امنیت ملی آمریکا را تهدید کنند، به وزارت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - مربوطه محول کند.

سال - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - گذشته ترامپ فرمان اجرایی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - صادر کرده بود که به موجب آن استفاده از اپلیکیشین‌هایی مانند وی‌چت، تیک‌تاک و علی‌پی از استورهای اپلیکیشن - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - آمریکایی ممنوع اعلام شده بود. اما اکنون جو بایدن مسیر دیگری را مد نظر گرفته و این موضوع را به صورت کامل منتفی اعلام کرد و گفت که چنین فرمان‌هایی باید به طور کامل لغو و چارچوب جدیدی برای تعیین تکلیف تهدیدهای احتمالی امنیت ملی آمریکا درنظر گرفته شود که شامل تحقیق در مورد اپلیکیشن‌هایی می‌شود که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - به دولت‌های خارجی مانند چین متصل هستند و داده‌های - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - مردم آمریکا را جمع‌آوری می‌کند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان

روز گذشته - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - یک مقام ارشد دولت ایالت متحده گفت:

«با چالشی روبرو بودیم و برای برطرف کردن آن محبور شدیم تا چنین مسیری را طی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - کنیم و ممنوعیت‌هایی را درنظر بگیریم. برخی از کشورها از جمله چین در تلاش هستند تا از فناوری‌های دیجیتال برای جمع آوری داده‌های مردم آمریکا استفاده کنند و این مسئله خطرات غیر قابل قبولی را برای امنیت ملی ایجاد می‌‌کند.»

در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - طی جلسه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - رسیدگی به این موضوع از وزارت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - بازرگانی و سایر آژانس‌های فدرال خواسته شد تا با همکاری یکدیگر برای محافظت در برابر جمع‌آوری، فروش و انتقال داده‌های حساس مردم ایالت متحده به دشمنان خارجی اقدام لازم را در نظر بگیرند. به همین منظور انتظار می‌رود وزارت بازرگانی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - برای رفع این نگرانی‌ها در آینده قوانین جدیدی وضع کند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان

در زمان دولت ترامپ، کمیته سرمایه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - گذاری خارجی ایالات متحده (CFIUS) به اپلیکیشین‌هایی مانند تیک‌تاک مهلت داده بود تا از مالک چینی خود یعنی ByteDance جدا شود. برای چندین ماه، شرکت Oracle قرار بود تیک‌تاک را خریداری کند تا جلوی تحریم دولت سابق گرفته شود، اما این معامله هرگز به نتیجه نرسید.

در آخر یک مقام ارشد دولت عنوان کرد که انتظار می‌رود اقدامات بیشتری علیه چین انجام شود، زیرا بایدن قرار است اولین سفر خود برای دیدار با رهبران گروه هفت، ناتو و اتحادیه اروپا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - به زودی انجام دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone