تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13626.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی احتمالا روی ساعت‌ هوشمندی جدیدی با فناوری شارژ بی‌سیم معکوس کار می‌کند

شیائومی ظاهرا روی توسعه چند مدل ساعت هوشمند جدید کار می‌کند که قرار است از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی کنند تا کاربران مجبور نباشند برای شارژ باتری از شارژرهای فعلی استفاده کنند. یکی از ...

شیائومی ظاهرا روی توسعه چند مدل ساعت هوشمند جدید کار می‌کند که قرار است از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی کنند تا کاربران مجبور نباشند برای شارژ باتری از شارژرهای فعلی استفاده کنند.

یکی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - از منابع آگاه بازار با نام کاربری «Digital Chat Station» در شبکه اجتماعی ویبو تصویری به اشتراک گذاشته که به نظر می‌رسد به صفحه توسعه‌دهندگان نسخه اخیر رابط کاربری MIUI مربوط باشد. در بالای تصویر، جمله «شارژ معکوس بی‌سیم» به زبان چینی دیده می‌شود و تصویری از ساعت هوشمند - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - روی پنل پشتی یکی از گوشی‌های موبایل شرکت قابل مشاهده است.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان

در متن زیر عکس آمده است: «لطفا دستگاهی که از شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند (مانند گوشی موبایل، دستگاه‌های پوشیدنی و غیره) را در قسمت مرکز پنل پشتی گوشی خود قرار دهید.» پس از آن دکمه‌ای دیده می‌شود که احتمالا با استفاده از آن می‌توان جریان شارژ معکوس گوشی خود را در صورت نیاز متوقف یا دوباره از سر گرفت. پس از این دکمه نیز به زبان چینی نوشته دیگری دیده می‌شود که عنوان می‌کند: «زمانی که شارژ گوشی به ۶۰ درصد برسد، جریان شارژ معکوس بی‌سیم متوقف خواهد شد.»

شیائومی از می واچ مجهز به تراشه Wear ۳۱۰۰ اسنپدراگون به عنوان اولین ساعت هوشمند خود در اواسط پاییز سال ۱۳۹۸ رونمایی کرد. پس از آن نسخه‌های دیگری از این ساعت با «نام می واچ کالر» و «می واچ ریوالور» به ترتیب برای بازارهای چین و هند عرضه شدند. این احتمال وجود دارد که ساعت آینده شیائومی به عنوان جانشین نسخه اصلی می واچ وارد بازار شود.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان

در اخبار مرتبط - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - دیگری، اخیرا ساعت هوشمندی جدیدی با تمرکز بر کودکان، به نام MITu Children’s Learning Watch 5X گواهینامه بلوتوث SIG را دریافت کرده است. طبق این لیست شماره مدل این ساعت MTSB14XUN است و از بلوتوث ۴.۲ پشتیبانی می‌کند. این محصول پوشیدنی نیز جایگزین MiTu Kids Watch 4X خواهد شد که سال گذشته معرفی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - شده بود.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone