تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13615.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

هواوی با معرفی HMS Core 6.0، از ثبت نام ۴ میلیون توسعه‌دهنده در این پلتفرم خبر داد

هواوی کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را در چین برگزار کرد و یکی از نکات مهمی که در این مراسم اعلام شد، رسیدن تعداد اپ‌های سیستم عامل هارمونی به ۱۳۴ هزار عدد بود. این شرکت ضمن رونمایی ...

هواوی کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را در چین برگزار کرد و یکی از نکات مهمی که در این - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - مراسم اعلام شد، رسیدن تعداد اپ‌های سیستم عامل هارمونی به ۱۳۴ هزار عدد بود. این شرکت ضمن رونمایی از HMS Core 6.0 اعلام کرد که تاکنون بیش از ۴ میلیون توسعه‌دهنده در این پلتفرم ثبت‌نام کرده‌اند.

هواوی در مراسم توسعه‌دهندگان خود از نسخه جدید HMS Core پرده برداشت. این نسخه دارای ابزارهای متعددی است که در زمینه توسعه اپ‌های جدید برای اکوسیستم هواوی به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند. HMS Core 4.0 در ماه ژانویه ۲۰۲۰ معرفی شده - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - بود. - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - هواوی ژوئن پارسال HMS Core 5.0 را عرضه کرد و حالا پس از گذشت یک سال نوبت به نسخه ششم این ابزار توسعه رسیده است.

سرعت انتشار این ابزارها خود گواه دیگری مبنی بر جدیت هواوی برای توسعه اکوسیستم نرم‌افزاری هارمونی است. این پلتفرم اکنون با ۱۳۴ هزار اپلیکیشن پس از گوگل پلی استور و اپ استور اپل به سومین پلتفرم نرم‌افزاری - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - بزرگ دنیا تبدیل شده است.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان

یکی از روش‌های جذب بیش از ۴ میلیون توسعه‌دهنده از سوی هواوی پیشنهادها و طرح‌های مختلف از جمله Global Application Innovation Competition 2021 بوده که از توسعه‌دهندگان دعوت می‌کند تا برای اکوسیستم هواوی برنامه بسازند. توسعه‌دهندگان از چین، اروپا، آمریکای لاتین، آسیا اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا می‌توانند در این برنامه شرکت کنند. این شرکت امیدوار است به جذب - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - توسعه‌دهندگان و نوآوری‌های جدید ادامه دهد، برنامه‌های بیشتری خلق کند و با HMS اکوسیستم جامعی از دستگاه‌ها داشته باشد.

دستگاه‌هایی که قابلیت نصب هارمونی ۲.۰ را پیدا کرده‌اند، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - اپ‌ها و اطلاعاتی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - را که وابسته به خدمات گوگل نباشند حفظ می‌کنند. به‌علاوه، هواوی با کمک قابلیت «سازگاری روبه‌عقب» امیدوار است روزی بتواند اپ‌های اندروید را با اپ‌های اختصاصی هارمونی جایگزین کند.

هواوی در حال حاضر مشغول اجرای - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - مرحله نخست عرضه هارمونی ۲.۰ است که این سیستم عامل را به دست کاربران - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - برخی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - از مدل‌های - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - قدیمی محصولات هواوی می‌رساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone