تعمیرات یخچال اسنوا در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13647.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اینتل احتمالا با پرداخت بیش از ۲ میلیارد دلار، رقیب ARM را تصاحب می‌کند

ظاهرا اینتل برنامه‌های زیادی برای آینده دارد و پس از سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری برای تاسیس کارخانه‌های تولید چیپ و همچنین برنامه‌های متنوع برای ارتقای محصولاتش، می‌خواهد رقیب شرکت آرم را هم تصاحب کند تا ...

ظاهرا اینتل برنامه‌های زیادی برای آینده دارد و پس - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - از سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری برای تاسیس کارخانه‌های تولید چیپ و - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - همچنین برنامه‌های متنوع برای ارتقای محصولاتش، می‌خواهد رقیب شرکت آرم را - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - هم تصاحب کند تا قدرتمندتر از گذشته در بازار حضور داشته باشد.

طبق گزارش جدید بلومبرگ، کمپانی مدنظر اینتل «SiFive» نام دارد که در سال ۲۰۲۰ ارزشی نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - داشت. چنین ارزشی بسیار کمتر از چیزی است که اینتل می‌خواهد برای تصاحب SiFive - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - پرداخت کند چرا که به گفته بلومبرگ، اینتل به این شرکت پیشنهاد بیش از ۲ میلیارد دلار داده است.

در حال حاضر چنین قراردادی منعقد نشده و حتی اینتل و SiFive حاضر به اظهارنظر درباره این گزارش نشده‌اند. با این حال باید به این موضوع اشاره کنیم که هیچ کدام از آن‌ها هم چنین گزارشی را رد نکرده‌اند، بنابراین به احتمال زیاد در حال مذاکره با یکدیگر هستند تا به توافق برسند.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر چمستان استان مازندران

اگرچه مبلغ ۲ میلیارد دلار کم نیست، اما SiFive توسعه‌دهنده چیپ‌های مبتنی بر معماری متن باز RISC-V است و رقیب آرم محسوب می‌شود، شرکتی که انویدیا با مبلغ ۴۰ میلیارد دلار آن را تصاحب می‌کند، البته اگر چندین دولت چنین اجازه‌ای را به آن‌ها بدهند.

با وجود - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - اینکه شاید دولت‌ها مانع از چنین قراردادی شوند، مدیرعامل انویدیا، «جن سون هوانگ» نگرانی چندانی در این زمینه حداقل در انظار عمومی ندارد. ترکیب انویدیا و آرم منجر به ایجاد یک قدرت فوق‌العاده بالا می‌شود که می‌تواند معادلات بازار را بهم بزند.

قدرت بالای این ترکیب باعث شده که رگولاتورها توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند. اگرچه انویدیا گفته مانند گذشته همچنان به شرکت‌های مختلف مجوز استفاده از معماری‎‌های آرم را می‌دهد، اما شاید پس از مدتی از چنین کاری سر باز بزند - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - و تنها از آن‌ها در محصولات خودش استفاده کند.

حالا باید منتظر ماند و دید نتیجه مذاکره اینتل و SiFive چه می‌شود، البته اگر مذاکره‌ای در جریان باشد. بدون هیچ شکی چنین قراردادی روی روند بازار در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - بلندمدت - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - تاثیر خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone