تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13646.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مرکز ملی فضای مجازی: حذف ترافیک رایگان «شاد» اقدام درستی نیست

مشاور مرکز ملی فضای مجازی تصمیم وزارت ارتباطات در حذف ترافیک رایگان «شاد» و ارائه سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی را مغایر با مصوبه شورای عالی فضای مجازی در صیانت از کودکان و نوجوانان عنوان کرد. «عباس آسوشه» ...

مشاور مرکز ملی فضای مجازی تصمیم وزارت ارتباطات در حذف ترافیک رایگان «شاد» و ارائه سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی را مغایر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - با مصوبه شورای عالی فضای مجازی در صیانت از کودکان و نوجوانان عنوان - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - کرد.

«عباس آسوشه» این اقدام وزارت ارتباطات را «ضربه نهایی» این وزارتخانه به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - بدنه فضای مجازی کشور توصیف و به شدت از آن انتقاد کرده است. بنابر تصمیم جدید وزارت ارتباطات، دانش آموزان از اول تیر ماه دیگر مجبور به استفاده - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - از سامانه آموزشی شاد نیستند و قرار است از این تاریخ بسته‌های ویژه اینترنت رایگان آموزش مجازی به سیم کارت‌های دانش - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - آموزی اختصاص یابد.

به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - گفته رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - از این پس دانش‌آموزان می‌توانند آموزش مجازی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - رایگان را در پلتفرم دلخواه خود دنبال کنند و از اول تیر ماه استفاده از پلتفرم شاد دیگر رایگان نبوده و هزینه آن مانند دیگر پیام‌رسان‌ها محاسبه می‌شود.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان

مشاور مرکز ملی فضای مجازی در انتقاد به این رویکرد دولت گفته است: «بر اساس بررسی وزارت آموزش و پرورش از میان ۱۳ میلیون دانش آموز، بیش از ۳ میلیون نفر هیچ ابزار سیم - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - کارت خوری برای وصل شدن به شبکه ندارند. به همین دلیل پلتفرم شاد مجبور شده است که در فضای وب هم سرویس ارائه کند.»

او نسبت به وزارت ارتباطات انتقاد کرده که بخش اعظمی از دانش‌‌آموزان اصلا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - وسیله سیم‌کارت خوری ندارند که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - بتوانند از سیم کارت وزارت ارتباطات استفاده کنند: «از حدود ۱۰ میلیون دانش آموز باقی مانده نیز بیش از نصف این دانش‌آموزان از تجهیزات سیم کارت خور پدر یا مادر استفاده می‌کنند - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - و موبایل یا تبلت متعلق به خودشان نیست. بنابراین تنها ۵ میلیون دانش آموز - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - دارای تجهیز شخصی هستند و وزارت ارتباطات قصد دارد در اختیار این تعداد، سیم‌کارت شخصی بگذارد و برایشان مهم نیست که ۸ میلیون دانش آموز دیگر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - چگونه باید مسئله شأن را حل کنند.»

آسوشه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - در ادامه گفته‌هایش به این موضوع اشاره کرده که شاد پلتفرمی آموزشی با دسترسی عمومی است که غالب دانش‌آموزان می‌توانند از خدماتش استفاده کنند اما وزارت ارتباطات آن را یک پیام رسان می‌داند و می‌گوید از ابتدای تیرماه ترافیک آن رایگان نخواهد بود. همچنین به زعم وزارت ارتباطات، واتس اپ یک پلتفرم آموزشی است - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - و قصد دارند ترافیک آن را برای دانش آموزان رایگان کنند. بنابراین باید این تصمیم و این نوع ایده و تفکر در نطفه نابود شود.

صحبت‌های آسوشه در حالی انجام می‌شود که طبق آخرین آمار، عمده کاربران از پیام‌رسان‌هایی غیر از «شاد» برای آموزش آنلاین استفاده می‌کنند که این میزان به رقم قابل توجه 73 درصد می‌رسد. عمده شکایات کاربران از شاد هم به خاطر خدمات با کیفیت پایین این محصول بوده که آن‌ها را مجبور به مهاجرت به پلتفرم‌های خارجی از جمله واتساپ کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone