تعمیرات یخچال کنوود در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13654.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

همراه اول به مناسبت دهه کرامت بسته‌های اینترنت و مکالمه تخفیف‌دار ارائه می‌کند

همراه اول به مناسبت دهه کرامت از امروز 22 خرداد ماه 1400 مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا یکم تیر ماه سالروز ولادت امام رضا(ع)، بسته‌های مکالمه و اینترنت با تخفیف ویژه برای ...

همراه اول به مناسبت دهه کرامت از امروز 22 خرداد ماه 1400 مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا یکم تیر ماه سالروز ولادت امام رضا(ع)، بسته‌های مکالمه و اینترنت با تخفیف ویژه برای تمامی مشترکان در نظر گرفته است.

ترکیب بسته - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جوانرود استان کردستان - ویژه مشترکان دائمی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جوانرود استان کردستان - و اعتباری به صورت «3 گیگابایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه به مدت 3 روز» است که با شماره - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جوانرود استان کردستان - گیری کد دستوری «ستاره 100 - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جوانرود استان کردستان - ستاره 67 مربع» می توان آن - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جوانرود استان کردستان - را با قیمت 10 - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جوانرود استان کردستان - هزار تومان خریداری و فعال کرد.

بسته ویژه مشترکان انارستان نیز «7 گیگابایت اینترنت به مدت 7 روز» است که با شماره گیری کد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جوانرود استان کردستان - دستوری «ستاره 100 ستاره 6671 ستاره 9 مربع» می توان آن را با قیمت 7 هزار تومان خریداری - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جوانرود استان کردستان - کرد.

از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جوانرود استان کردستان - جمله مزیت های این طرح، امکان خریداری مجدد بسته‌ها در صورت اتمام حجم یا زمان بسته‌های مذکور در بازه زمانی اجرای این طرح است؛ همچنین مشترکان می - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جوانرود استان کردستان - توانند بسته های ویژه مختص ایام دهه کرامت را همزمان با سایر بسته های مکالمه و اینترنت فعال کنند.

برای دریافت این بسته‌ها می‌توانید همین حالا از طریق کدهای دستوری اعلام شده یا از طریق اپلیکیشن همراه من همراه اول اقدام نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone