تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13641.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

بازی‌های شبیه به امانگ آس؛ حکایت دروغ، خیانت و دسیسه

وقتی کرونا شیوع پیدا کرد، تازه قدر معاشرت‌های اجتماعی را دانستیم و به همین ترتیب فعالیت‌های دسته‌جمعی و آنلاین محبوب شدند. در همین شرایط استریمرها و یوتیوبرها هم سراغ بازی Among Us رفتند که دو سال از ...

وقتی کرونا شیوع پیدا کرد، تازه قدر معاشرت‌های - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - اجتماعی را دانستیم و به همین ترتیب فعالیت‌های دسته‌جمعی و آنلاین محبوب شدند. در همین شرایط استریمرها و یوتیوبرها هم سراغ بازی Among Us رفتند که دو سال از انتشارش گذشته بود و ناگهان بین همه محبوب شد.

وقتی بازی امانگ آس به موفقیت ناگهانی دست پیدا کرد،‌ همان اتفاقی رخ داد که برای بسیاری از بازی‌های موفق پیش - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - می‌آید و نمونه‌های مختلفی بر - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - اساس گیم‌پلی و حتی طراحی ظاهری این بازی منتشر شدند. در این مطلب به سراغ بازی‌هایی رفتیم که اساس گیم‌پلی آن‌ها شبیه به امانگ آس است.توجه داشته باشید که تمام - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - بازی‌های موجود در این لیست آنلاین هستند.

Suspects: Mystery Mansion

تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران

بازی Suspects: Mystery Mansion‏ یکی از بهترین بازی‌هایی است که در سبک مافیایی و شبیه به امانگ آس ساخته شده. این بازی داستان مهمان‌کشی است زیرا کل بازی در یک عمارت اتفاق می‌افتد که شما با تعدادی مهمان دیگر با یک قاتل در آن گیر افتاده‌اید.

در حقیقت این بازی در برخی از بخش‌ها حتی از بازی امانگ آس هم بهتر عمل کرده. علاوه بر اینکه طراحی بصری و کیفیت گرافیک بهتر از بازی اصلی است، سیستم امتیازدهی، امکان گفتگوی صوتی داخل بازی، لیست دوستان، مودهای مختلف و ایونت‌های - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - مختلف هم وجود دارند که بازی را - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - یک قدم جلوتر می‌برند.

تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران

Suspects: Mystery Mansion

سازنده: Wildlife Studios Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 225.4/113 مگابایت زبان:

Minecraft Among Us

تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران

 

بازی Minecraft Among Us خیلی خلاقیت به خصوصی به خرج نداده و صرفا با دست گذاشتن روی دو بازی محبوب سعی کرده که یک محصول پر طرفدار بسازد. داستان بازی از این قرار است که - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - کشتی فضایی شما در دنیای ماینکرفت فرود آمده اما یکی از هم‌سفرهایتان که دل خوشی از بقیه ندارد می‌خواهد سر به نیستتان کند.

اگر از طرفداران ماینکرفت هستید، از این بازی - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - خوشتان می آید اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که بازی دارای تبلیغات است. تعداد تبلیغ‌ها زیاد نیست و می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد و بازی ارزش امتحان کردن را دارد.

تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران

Mod Among us for Minecraft

سازنده: LalePasis قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15 مگابایت زبان:

Murder us

تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران

بازی Murder us به شما اجازه می‌دهد که در گروه‌های - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - شش تا بیست‌ نفره بازی را تجربه کنید. با خلاقیتی که سازندگان بازی به خرج داده‌اند، تجربه‌ای که این بازی فراهم کرده به بازی - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - مافیا نزدیک‌تر است زیرا علاوه بر قاتل و خدمه کشتی دو نقش دیگر هم در بازی وجود دارد.

اگر قاتل و خدمه کشتی باشید، همان وظایف بازی امانگ آس بر گردنتان است اما اگر کاراگاه یا هم‌دست باشید قضیه فرق می‌کند. کاراگاه طرف خدمه است، به جمع کردن سرنخ کمک می‌کند و رای او دو برابر بقیه تاثیر دارد. هم‌دست هم که از اسمش مشخص است طرف قاتل است - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - و باید در پاک کردن آثار قتل و مخفی کردن اجساد کمک کند.

تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران

Murder us

سازنده: Cheshirexx قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 53 - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - مگابایت زبان:

Betrayal.io

تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران

اساس گیم‌پلی بازیBetrayal.io  هم با بقیه یکسان است. شما در یک گروه قرار می‌گیرید که شش تا دوازده - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - عضو دارد و یکی از این - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - اعضا خائن است. در این بازی هم دو نقش اضافی وجود دارند؛ کلانتر که با جمع کردن شواهد و انجام تسک‌ها - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - به خدمه کمک می‌کند - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - و دلقک که - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - باید کاری کند که خدمه به او شک کنند و حواسشان از قاتل اصلی پرت شود.

بازی Betrayal.io مودها و نقشه‌های مختلفی دارد و به شما - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - اجازه می‌دهد کاراکتر خود را هم شخصی‌سازی کنید. در کل می‌توان گفت یکی از بهترین بازی‌های این لیست است و بد نیست اگر - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - سری به آن - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - بزنید.

تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران

Betrayal.io‏

سازنده: End Game Interactive, Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 380/150 مگابایت زبان:

Town of Salem

تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران

با توجه به اینکه بازی Town of Salem پیش از امانگ آس منتشر شده قطعا از این بازی الهام نگرفته است و حتی ممکن است که خودش یکی از منابع الهام سازندگان امانگ آس باشد. با این حال یکی از بهترین بازی‌های این ژانر است و نمی‌شد از آن چشم‌پوشی کنیم.

این بازی که به شما اجازه می‌دهد در گروه‌های هفت تا پانزده نفره تجربه‌اش کنید، نقش‌های بسیار متنوع‌تری دارد و یکی از نزدیک‌ترین گیم‌پلی‌ها به چیزی است که امروزه به عنوان مافیا می‌شناسیم.

تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران

Town of Salem

سازنده: BlankMediaGames LLC قیمت: رایگان با پرداخت - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 273.9/62 مگابایت زبان:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone