تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13651.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ معرفی و عرضه نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ و گلکسی واچ ۴ افشا شد

گزارش‌های قبلی از احتمال برگزاری رویدادی از سوی سامسونگ در مرداد ماه برای معرفی گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی واچ ۴ خبر داده بودند. حالا دو گزارش تازه تاریخ دقیق‌تری ...

گزارش‌های قبلی از احتمال برگزاری رویدادی از سوی سامسونگ در مرداد ماه برای معرفی گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی واچ ۴ خبر داده بودند. حالا دو گزارش تازه تاریخ دقیق‌تری را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان - برای معرفی محصولات جدید این غول کره‌ای اعلام کرده‌اند.

«جان پراسر»، یوتیوبر کانال Front Page Tech می‌گوید از منابع معتبر خود شنیده که گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ در تاریخ ۵ شهریور و گلکسی واچ ۴ و اکتیو واچ ۴ در تاریخ ۲۰ مرداد عرضه می‌شوند. دیگر منبع آگاه بازار، «مکس واین‌باخ» مدعی است که سامسونگ ۱۲ مرداد در مراسم آنپکد بعدی خود از گلکسی واچ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان - ۴ و گلکسی اکتیو واچ ۴ در کنار گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فپلی ۳ پرده برمی‌دارد.

مراسم آنپکد بعدی افزون بر این چهار دستگاه، می‌تواند میزبان گلکسی بادز ۲ و گلکسی S21 FE هم باشد. مطابق گزارش‌های قبلی، گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کنند. با این حال، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان - عجیب نخواهد بود اگر گلکسی زد فولد ۳ با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس از راه برسد.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان

گلکسی زد فولد ۳ احتمالا ظاهری مشابه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان - مدل فعلی خواهد داشت اما علاوه بر قلم S Pen، از دوربین سلفی زیر نمایشگر هم بهره می‌برد. این گوشی برای نمایشگر اصلی از پنلی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهد کرد. گلکسی زد فلیپ ۳ هم نسبت به قبل نمایشگر بزرگ‌تری خواهد داشت و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

هر دو دستگاه احتمالا - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان - نسبت به نسخه‌های موجود ارزان‌تر خواهند بود. طبق شایعات، انتظار کاهش ۲۰ درصدی قیمت این دستگاه‌ها را داریم که موجب رسیدن قیمت گلکسی زد فولد ۳ به ۱۵۹۹ دلار و گلکسی زد فلیپ ۳ به ۹۵۹ دلار می‌شود.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان

در خصوص ساعت‌ها پیش‌تر تایید - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان - شده بود که با سیستم عامل Wear OS گوگل از راه می‌رسند. گلکسی واچ ۴ احتمالا دو مدل ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری و گلکسی اکتیو واچ ۴ احتمالا دو مدل ۴۰ و ۴۲ میلی‌متری خواهند داشت. نسخه اکتیو احتمالا شبیه اپل واچ SE، ساعتی ارزان‌تر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان - از نسخه اصلی یعنی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان - واچ ۴ خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone