تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20786.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هکرها برای انتقام از یک موسسه امنیتی داده‌های ۸۲۰۰ دیتابیس را به سرقت بردند

یک هکر مدعی سرقت بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ دیتابیس از یک سرویس نظارت بر نشت اطلاعات متعلق به شرکت امنیت سایبری Night Lion Security شد. هکر مورد بحث با نام مستعار NightLion می‌گوید اطلاعات بیش ...

یک هکر مدعی سرقت بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ دیتابیس از یک سرویس نظارت بر نشت اطلاعات متعلق به شرکت امنیت سایبری Night Lion Security شد.

هکر مورد بحث با نام مستعار NightLion می‌گوید اطلاعات بیش از ۸ - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - هزار و ۲۰۰ دیتابیس حاوی اطلاعات حساس میلیاردها کاربر را که طی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - حملات قبلی لو رفته بودند، سرقت کرده است. دیتابیس‌ها در سرویسی به نام DataViper نگهداری می‌شدند. این سرویس بر نشت اطلاعات نظارت کرده و توسط شرکت امنیتی سایبری آمریکایی Night Lion Security اداره می‌شود.

هکر یاد شده اطلاعات سرویس DataViper را در دارک وب منتشر کرده و مدعی شده به مدت ۳ ماه مشغول - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - استخراج - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - داده‌های آن بوده است. - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - او لیست کامل ۸ هزار و ۲۲۵ دیتابیس، لینک دانلود ۴۸۲ فایل JSON شامل قسمت‌هایی از داده‌های سرقتی و همچنین سند دسترسی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - به سرورها را منتشر کرد. وی ۵۰ دیتابیس ارزشمند این سرویس را در یکی از مارکت پلیس‌های دارک وب برای فروش گذاشت.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران

شمار زیادی از ۸ هزار و ۲۰۰ دیتابیسی که هکر یاد شده آن‌ها را لیست کرده، حاوی اطلاعاتی هستند که طی نفوذهای قبلی در چند سال قبل لو رفته‌اند. با این حال تعدادی از آن‌ها نیز شامل اطلاعات جدید هستند.

شرکت Night Lion Security ضمن تأیید نفوذ به سرورهای این شرکت گفت که داده‌های سرقتی چندین سال است که در دسترس عموم قرار دارند. به گفته این شرکت هکر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - NightLion احتمالاً به چندین گروه هک نظیر TheDarkOverlord، ShinyHunters و GnosticPlayers - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - ارتباط دارد که سابقه‌ای طولانی در هک و صدها مورد نشت اطلاعات دارند.

سرویس نظارت بر نشت اطلاعات، سرویس رایجی است که شرکت‌های امنیت سایبری آن را ارائه می‌کنند. شرکت‌های امنیتی با اسکن کردن دارک وب، فروم‌های هک، سایت‌های Paste و غیره به جمع آوری اطلاعات در مورد شرکت‌ها و داده‌های لو رفته از آن‌ها در اینترنت می‌پردازند. آن‌ها سپس دیتابیس‌های هک شده را - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - در سرورهای خصوصی قرار می‌دهند تا شرکت‌ها داده‌های آن‌ها را جستجو کرده و از زمان لو رفتن اطلاعات کارمندان و یا شرکت‌ها آگاه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone