تعمیرات یخچال الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20785.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اولین فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی دنیا معرفی شد؛ شارژ کامل باتری در ۱۵ دقیقه

با شروع نیمه دوم سال میلادی، شرکت‌های چینی شروع به رونمایی از نسل جدید فناوری شارژ سریع خود می‌کنند و حالا برند iQOO به عنوان زیرمجموعه «ویوو»، فناوری شارژ ۱۲۰ واتی را معرفی کرده است. ...

با شروع نیمه دوم سال میلادی، شرکت‌های چینی شروع به رونمایی از نسل - تعمیرات یخچال الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جدید فناوری شارژ سریع خود می‌کنند و حالا برند iQOO به عنوان زیرمجموعه «ویوو»، فناوری شارژ - تعمیرات یخچال الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ۱۲۰ واتی را معرفی کرده است.

در حال حاضر گوشی‌های برند iQOO از شارژ سریع ۳۳، ۴۴ و ۵۵ - تعمیرات یخچال الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - واتی پشتیبانی می‌کنند، اما - تعمیرات یخچال الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - فناوری شارژ ۱۲۰ واتی سرعت بسیار بالاتری دارد. به گزارش Gizmochina، توسط این تکنولوژی می‌توان ۵۰ درصد ظرفیت یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در مدت زمان 5 دقیقه شارژ کرد، در حالی که شارژ کامل آن تنها ۱۵ دقیقه طول می‌شود.

شرکت ویوو در کنگره جهانی موبایل شانگهای ۲۰۱۹ از فناوری شارژ ۱۲۰ واتی FlashCharge پرده برداشت که البته یک رونمایی تجاری نبود و هنوز برای تولید انبوه آماده نیست. با توجه به این موضوع، iQOO فناوری شارژ خود را اولین در جهان می‌داند.

تعمیرات یخچال الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

در مراسم معرفی، مدیر محصول iQOO این فناوری را به نمایش گذاشت. گوشی هوشمند حاضر در این مراسم به دو باتری ۲۰۰۰ میلی - تعمیرات یخچال الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آمپر ساعتی مجهز بود. هریک از این باتری‌ها با - تعمیرات یخچال الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یک چیپ سفارشی در ۵ ولت/ ۱۲ آمپر (۶۰ وات) شارژ شدند که نتیجه آن دسترسی به سرعت شارژ ۱۲۰ وات با نرخ تبدیل شارژ ۹۷ درصد است.

برای امنیت و پایداری، آداپتور به امپدانس ساختار سلول قطبی نوع آرایه مجهز می‌شود و گوشی‌هایی که قادر به پشتیبانی از این فناوری باشند نیز از تکنولوژی خنک‌کننده - تعمیرات یخچال الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مایع سوپر VC بهره می‌برند تا دمای داخل دستگاه تنظیم شود.

بر اساس اطلاعات افشا شده، گوشی iQOO با پشتیبانی از این فناوری در حال توسعه است و ۸۰ درصد ظرفیت باتری آن تنها در ۱۰ دقیقه شارژ می‌شود. علاوه بر این موضوع، به نظر می‌رسد تولید انبوه این دستگاه آغاز شده و ماه آینده میلادی معرفی می‌شود.

در - تعمیرات یخچال الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حالی شرکت‌ها از فناوری شارژ سریع جدید خود رونمایی می‌کنند که شایعات از حذف شارژر از - تعمیرات یخچال الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جعبه گوشی‌های آینده اپل و همچنین سامسونگ خبر - تعمیرات یخچال الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می‌دهند، - تعمیرات یخچال الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - البته تضمینی برای قرارگیری - تعمیرات یخچال الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شارژر ۱۲۰ واتی در جعبه گوشی آینده iQOO نیز وجود ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone