تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33039.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ماموران سعودی مشغول نصب یک جاسوس‌ افزار روی موبایل‌های مردم هستند

بنابر گزارش های تازه، ماموران سعودی به صورت مخفیانه مشغول نصب بدافزاری روی اسمارت فون های مردم هستند تا به کمک آن به شناسایی منتقدان پادشاهی عربستان در آن سوی آب ها بپردازند. تا به ...

بنابر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گزارش های تازه، ماموران سعودی به صورت مخفیانه مشغول نصب بدافزاری روی اسمارت فون های مردم هستند تا به کمک آن به شناسایی منتقدان پادشاهی عربستان در آن سوی آب ها بپردازند. تا به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - امروز حداقل یکی از منتقدان عربستان سعودی مورد حمله این جاسوس افزار که پگاسوس نامیده می شود قرار گرفته است.

به گفته Citizen Lab، آزمایشگاهی در - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تورنتو که در حوزه اطلاعات و تکنولوژی فعالیت دارد، این جاسوس افزار به هکرها اجازه می دهد که به پیام ها، تصاویر، ایمیل ها، میکروفون - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و دوربین دستگاه دسترسی یابند. نویسندگان این گزارش «با قطعیت بالا» می گویند که عمر عبدالعزیز، یوتوبری که به صورت گسترده به انتقاد از حکومت سعود می پردازد، در ماه ژوئن هدف این حمله قرار گرفته است.تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

موبایل هوشمند عبدالعزیز با کلیک روی لینکی آلوده شد که به نظر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رسید از سوی کمپانی حمل و نقل DHL فرستاده شده است. او مدتی پیش از آمازون خرید کرد و سپس پیامی از DHL برای او فرستاده شد که توضیح می داد بسته او در حال ارسال است.

اما بدیهی است که این پیام در عوض به وب سایتی لینک شده بود که به گفته Citizen - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - Lab، دامینی شناخته شده برای آسیب پذیری پگاسوس است و با کلیک روی لینک، بدافزار به سرعت روی دستگاه نصب و سرقت اطلاعات امکان پذیر می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone