تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33037.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

در تلکام بررسی شد: بازآفرینی صنایع ICT چگونه شکل خواهد گرفت؟

در نشست بازآفرینی صنایع ICT که در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه تلکام صورت گرفت از تاریخچه این صنعت و راه آینده این صنعت صحبت به میان آمد و کارشناسان خبره و باسابقه این حوزه درباره آن ...

در نشست بازآفرینی صنایع ICT که در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه تلکام صورت گرفت از تاریخچه این صنعت و راه آینده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این صنعت صحبت به میان آمد و کارشناسان خبره و باسابقه این حوزه درباره آن صحبت کردند.

مهندس «برات قنبری» مشاور اقتصادی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که از بعد از انقلاب - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در مرکز تحقیقات مخابرات سرمایه گذاری وسیعی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - انجام شد و حدود ۸۰ میلیارد تومان با دلار ۸ تومن در سال ۷۵ فناوری سوییچ در کشور شکل گرفت که نتیجه آن تبدیل به ۶ میلیون خط عملیاتی شد:

« در مرکز تحقیقات دو ‍پروژه پیش گرفته شد و نتیجه این شد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در سال ۷۲ تکنولوژی داخلی داشته باشیم و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تربیت نیروی انسانی را خودمان انجام دهیم.»

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

به گفته قنبری از سال ۱۳۷۷ دیگر بخش ارتباطات وابسته به بودجه های عمومی نبود و و در آن زمان مبلغ یک میلیارد دلار در سال برای این صنعت هزینه در نظر گرفته شد، این دوران مصادف - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با برنامه سوم توسعه بود. اما برنامه ششم توسعه چگونه خواهد بود؟

«قرار است بازار - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پست ده برابر و بازار مخابرات ۶ برابر و بازار IT دوبرابر رشد پیدا کند. بر اساس آخرین آمار 59900 میلیارد تومان برای کل ICT و در بخش IT هم 50 هزار میلیارد تومان سرمایه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گذاری شود. همچنین در بخش مخابرات هم 40 هزار میلیارد تومان بخش خصوصی و 10 هزار میلیارد تومان هم دولت کمک خواهد کرد.»

برات همچنین موضوعاتی چون هوش مصنوعی و اینترنت اشیا را از مهم‌ترین اقدامات برنامه ششم توسعه عنوان کرد.

باید بازار را بشناسیم

محمدرضا حدادی عضو هیات مدیره سازمان نصر اما بیشتر از آنکه به تاریخچه این صنعت نگاه کند، ترجیح به توسعه صنعت ICT و نگاه رو به آینده داشت. او نیاز صنعت ICT را نگاهی مارکتینگ به آن دانست: «بازارهای جدیدی باید کشف شود یا حتی درست شود تا بتوان با این مشکل روبرو شد.» حدادی باور دارد که اطلاعات درست و درمانی درباره این صنعت در بین فعالان آن یافت نمی‌شود و در بخش IT - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این موضوع بسیار پررنگ تر دیده می‌شود:

«برنامه ریزی و سیاست گداری در ICT دشوار هست و باید برنامه ریزی را به صورت محدود در بخشی ایجاد کرد که بیشترین گردش مالی در صنعت دیده می‌شود، اما در حقیقت باید اعتراف - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کنیم که ما این بخش‌ها را - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نمیشناسیم.»

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

او وظیفه دولت را ایجاد یک نقشه راه آینده در - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این حوزه عنوان کرد و داشتن یک طرح متمادی و به روز برای آینده ICT را ضروری دانست: «در برخی حوزه‌ها ۲۰ استارتاپ وجود دارد، باید دید که آیا در این حوزه‌ها بازار به این گستردگی وجود دارد؟ آیا پتانسیل ۲۰ شرکت نوپا برای فعالیت در یک حوزه وجود دارد.»

مسئولان دولت درکی از تولید ندارند

دکتر سینا نایب رییس سندیکای تولیدکنندگان تجهیزات IT نیز تاکید کرد که در - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دهه هفتاد صنعت IT رشد خوبی را تجربه کرد و تاکید کرد که باید نگاهی به گذشته داشت تا بتوان برنامه‌ای برای آینده و باز آفرینی صنعت ICT نوشت. او باور دارد که زمان هرچه جلوتر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - رفت و تولیدکنندگان بزرگتر شد، جلوی آنها مانع ایجاد شد و به آنها ضربه زدند:

«صنایع بزرگ و عظیم یک کشور است که آن را در جهان معرفی می‌کند نه شرکت‌های نوپا و به اصطلاح استارتاپ. شرکت‌های بزرگ حالا امروزه تبدیل به استارتاپ‌های موفقی شدند که حرفی در عرصه بین‌المللی ندارند.»

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

سینا عقیده دارد که - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دولت باید جای زخم‌هایی که تولیدکنندگان زده را درمان کند و حمایت لازمه را از آنها بوجود بیاورد. او باور دارد که تولیدکننده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - لزوما فروشنده خوبی نیست و بخش مارکتینگ نیازمند به کمک دولت است:

«در بسیاری از صنعت‌ها مثل تولید مانیتور، کیبورد، کیس، پاور و... می‌توانستیم بسیار موفق ظاهر شویم و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم، اما متاسفانه این روند شکل نگرفت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و در نطفه خاموش شد.مسئولان - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مملکت ما فقط شعار تولید می‌دهند و درکی از آن ندارند؛ دولت باید در جاهایی سرمایه‌گذاری کند که بخش خصوصی توان آن را - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ندارد و ریسک پذیر است.»

او تاکید کرد که وزارت صنعت باید از وزارت تجارت جدا شود و این دو موضوع - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را دو مقوله کاملا جدا و منفک از هم دانست. نایب رییس سندیکای تولیدکنندگان تجهیزات IT رشد بنگاه اقتصادی را در فضایی که کشور در - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برابر فرار مغزها قرار گفته و آقا زاده‌ها مدیریت شرکت‌های بزرگ را بر عهده می‌گیرند را ناممکن اعلام کرد.

تحقیقات حوزه ICT جدی گرفته شود

مهندس لیلا محمدی رییس پژوهشکده فناوری ارتباطات هم باور - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دارد که شرکت‌های بزرگ فراموش شده‌اند و نظام صنفی و سندیکا می‌توانند نقش موثری در این زمینه داشته باشند:

«تغییری که در فناوری امروزه مشاهده می‌شود در حقیقت ترکیبی از نرم افزار و سخت افزار شده و مطالبی که پیش‌تر فقط - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در IT مطرح - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بود حالا در حوزه فناوری هم به حساب می‌آید. پرسنل و افراد توانمندی داریم که دانش‌های جدید را درک می‌کنند و باید از آنها استفاده کرد تا به سیاست پایدار در این حوزه رسید.»

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

به گفته او بخشی از تحقیقات که نیازهای ICT - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را می‌سنجد باید جدی‌تر گرفته شود و وابستگی به کشورهای خارجی نظیر چین کمتر شود: «در دولت جدید گزارش‌هایی که مالکیت خصوصی ندارند در پژوهشگاه وزارت ارتباطات برای همگان قابل دسترس و مطالعه است تا این تحقیقات به دست همه شرکت‌ها برسد و از آن برای برنامه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ریزی آینده‌شان بهره مند شوند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone