تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43515.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

این مچ بند می تواند جانتان را نجات دهد

متاسفانه در بعضی از مواقع اضطراری، به دلیل در دسترس نبودن اطلاعات پزشکی مورد نیاز برای امدادرسانی به فرد مصدوم یا بیماری که در لحظه قادر به تکلم نیست، اشتباهات امدادی جبران ناپذیری (مانند تزریق ...

متاسفانه در بعضی از مواقع اضطراری، به دلیل در دسترس نبودن اطلاعات پزشکی مورد نیاز برای - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - امدادرسانی به فرد مصدوم یا بیماری که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در لحظه قادر به تکلم نیست، اشتباهات امدادی جبران ناپذیری (مانند تزریق سرم های قندی به افراد دیابتی یا انتقال خون از گروه خونی اشتباه) روی می - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دهد.

Wrixo شناسه کاربر را در یک چیپ NFC ذخیره می کند

اما حالا شرکت «Idol Memory» - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که در حوزه امنیت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سایبری فعالیت دارد، مچ بندی به نام «Wrixo» را روانه بازار کرده که شناسه کاربر را به صورت کد QR و نیز روی یک چیپ NFC در خود ذخیره می نماید. شناسه مذکور به صورت منحصر به فرد برای اشخاص مختلف صادر شده و در یک پایگاه داده ابری برای دستیابی به اطلاعات پزشکی آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

در شرایط اضطراری، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نیروهای امدادی می توانند از طریق یک تلفن یا تبلت مجهز به NFC، شناسه مصدوم یا بیمار را از مچ بند دریافت کرده و در پایگاه داده مربوط جست و جو نمایند. البته در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - صورت عدم دسترسی به NFC، شناسه کاربر از طریق اسکن - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کد QR نیز قابل دستیابی خواهد بود.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

کاربران نیز می توانند هرگونه اطلاعات پزشکی مهم را با ورود به حساب کاربری خود در پایگاه داده Wrixo ثبت نمایند. این اطلاعات شامل گروه خونی، سوابق بیماری های خاص، آلرژی، عکس - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - های MRI و سایر مسائل پزشکی مربوطه می شود.

لازم به ذکر است که پزشکان نیز می توانند سوابق بیماران را در پایگاه مذکور به روز رسانی کنند اما این امر، مستلزم کسب - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اجازه از بیمار و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تایید او (در سیستم) خواهد بود.

جالب است بدانید که Wrixo ضد آب و بادوام بوده و نیازی هم به باتری و شارژر ندارد. این مچ بند با قیمت 19.99 دلار در دو رنگ آبی و صورتی عرضه شده و اواخر آبان ماه به دست مشتریان خواهد رسید.

سرویس ابری ممتاز Wrixo هم تا پایان سال اول رایگان بوده و پس از آن، کاربران می توانند خدمات قبلی را با پرداخت 6 دلار به صورت ماهیانه حفظ کنند، یا به سرویس رایگان (با امکانات کمتر) مهاجرت نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone