🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43862.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

«نوکیا 8» پرچمدار بعدی فنلاندی ها با اسکنر عنبیه چشم خواهد بود

با وجود بازخورد مناسب نسبت به موبایل های میان رده نوکیا، این کمپانی فنلاندی ظاهراً هنوز عجله ای برای عرضه یک پرچمدار حقیقی ندارد. با این همه، بنابر شایعات تازه، باید منتظر معرفی نوکیا 9 ...

با وجود بازخورد مناسب نسبت به موبایل های میان رده نوکیا، این کمپانی فنلاندی ظاهراً هنوز عجله ای برای عرضه یک پرچمدار حقیقی ندارد. با این همه، بنابر شایعات تازه، باید منتظر معرفی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نوکیا 9 (یا شاید نوکیا 8) طی ماه جاری میلادی باشیم و همین شایعات نشان می دهند که نوکیا اهداف جاه طلبانه ای - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را با - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پرچمدار جدید خود دنبال می کند.

هنوز مشخص نیست که این موبایل، با چه شماره ای شناخته خواهد شد. نوکیا تا به این لحظه از شماره های 3، 5 و 6 استفاده کرده و از - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خیر شماره 4 گذشته است. تقریباً بنابر تمام شایعات، همین سرنوشت برای شماره 7 هم تکرار خواهد شد و نوکیا به سراغ مدلی جدید به نام نوکیا 9 خواهد رفت. اما از طرفی، اگر تصاویر تبلیغاتی افشا شده صحت داشته باشند، ممکن است مدل بعدی، نوکیا 8 نام بگیرد.

در هر صورت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هنوز معین نشده که نوکیا 8 و نوکیا 9 در واقع یک مدل هستند یا دو مدل مجزا. بنابر تصویر بالا، طراحی دستگاه قطعاً نسبت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به مدل های پیشین متمایز خواهد - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بود و نوکیا 8 از این منظر، برخی ویژگی های - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - طراحی نوکیا N9 را به ارث برده است. از طرف دیگر، این موبایل قرار است به اسکنر عنبیه چشم مجهز باشد و دوربین پشتی هم - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به جای تعبیه در بخش میانی، به گوشه سمت چپ انتقال یافته است؛ نوعی طراحی غیرمتقارن که قطعاً در نگاه نخست آیفون را یادآور می شود.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

از لحاظ مشخصات داخلی، نوکیا 8 به همان سخت افزاری مجهز هست که در شایعات به نوکیا 9 - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تعلق داشته اند. اسنپدراگون 835 در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود و از دیگر مشخصات می توان به 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - حافظه داخلی، نمایشگری 5.3 اینچی و لبه تا لبه - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با رزولوشن QHD و دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی اشاره کرد.

همانطور که گفته شد، در اطلاعات افشایی اخیر به اسکنر عنبیه چشم نیز اشاره شده که برای نخستین بار در موبایلی از نوکیا به چشم خواهد خورد. اگرچه هنوز نوعی دیدگاه منفی نگرانه نسبت به امنیت سنسور بیومتریک عنبیه چشم وجود دارد، نوکیا تصمیم به تعبیه این قابلیت در موبایل جدید خود گرفته و البته گفتنی است که نوکیا 8 کماکان - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به اسکنر اثر انگشت مجهز خواهد بود.

در حال حاضر انتظار می رود که نوکیا 8 یا نوکیا 9 طی ماه جاری میلادی معرفی شود و گفته می شود باید منتظر پرچمداری با قیمت 699 دلار باشیم که با توجه به مشخصات و قیمت گذاری رقبا، بسیار مقرون به صرفه به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نارون نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ اطراف هفت آسیاب آذربایجان غربی اعزام کارشناس دارید؟
پاسخ: بله در هفت آسیاب شهر آذربایجان غربی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone